Skip to content
  Nedjelja 9 Novembra 2025
Trending
09/11/2025U BiH zagađen zrak godišnje uzrokuje stotine preuranjenih smrti 09/11/2025Umjetna inteligencija – novi alat za političke manipulacije u narednoj kampanji u BiH? 09/11/2025Spremna odluka koja omogućava legalizaciju pripravaka kanabisa, ali ne i ulja 09/11/2025Stanivuković tvrdi da su bili “pripremni” 09/11/2025Tradicija, domaći proizvodi i žensko poduzetništvo 09/11/2025Svjetski dan vinskog turizma obilježen u Čapljini i Čitluku 09/11/2025U Bosni i Hercegovini cijene lijekova najviše u regionu 09/11/2025Napadi pasa lutalica u Zenici sve češći 09/11/2025Zijah Sokolović 1.500. put odigrao svoju bravuroznu monodramu ‘CABAres CABArei’ 09/11/2025Dobrovoljna prijava uz rizik gubitka državljanstva BiH
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Ekonomija  BiH ponovo lider u regiji po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima
Ekonomija

BiH ponovo lider u regiji po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima

EroBaEroBa—30/07/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Hrvatska je ove godine u odnosu na prošlu napredovala za jedno mjesto u kvaliteti usluge na prodajnim mjestima te je sada četvrta među zemljama u regiji, pokazalo je istraživanje “Regionalna usluga-GUEST” agencije Heraklea.

Riječ je o 17. istraživanju kvalitete usluga u regiji koje je od 1. do 30. lipnja provela Heraklea u saradnji s agencijama za tajnu kupovinu iz Bosne i Hercegovine (BiH), Crne Gore, Makedonije, Slovenije i Srbije. Tajni kupci posjetili su ukupno 400 prodajnih mjesta iz raznih djelatnosti: autoindustrije, benzinskih postaje, finansijske industrije, maloprodaje, turističko-ugostiteljskih objekata i objekata uslužnih djelatnosti.

More stories

BiH ponovo lider u regiji po kvaliteti usluge na prodajnim mjestima

30/07/2025

U istraživanju se mjere osnovni elementi kvalitete usluge – pozdrav, utvrđivanje potreba/želja kupaca, poznavanje proizvoda, nuđenje dodatnog proizvoda te zahvala na posjetu. Hrvatska je u odnosu na prošlu godinu napredovala u kvaliteti usluge i pomaknula se za jedno mjesto i sada je četvrta s rezultatom od 74 posto.

Najbolji je rezultat Hrvatska ostvarila u kategoriji poznavanja proizvoda (94,67 posto), a najviše područja za unapređenje je u kategoriji nuđenja dodatnog proizvoda (36 posto). Uspoređujući ovogodišnje rezultate s prošlogodišnjima, vidljivo je da je Hrvatska napredovala u gotovo svim kategorijama. Najveći porast zabilježen je u kategoriji Poznavanje proizvoda, a jedina kategorija u kojoj je zamijećen pad je najlošije ocijenjena kategorija u ovom istraživanju, nuđenje dodatnog proizvoda.

Najbolji rezultat ostvarila Bosna i Hercegovina

I ove se godine s najboljom uslugom u regiji istaknula Bosna i Hercegovina (85,11 posto), iako je pala u odnosu na prošlogodišnje istraživanje. S najviše područja za unapređenje ove se godine izdvojila Makedonija ostvarivši rezultat od 71,67 posto i najveći pad u kvaliteti usluge u odnosu na prošlu godinu, prenosi BHRT.

Već nekoliko godina zaredom kategorija poznavanje proizvoda ističe se kao najbolja u istraživanju, pa je i ove godine ostvarila najveći porast i najbolji rezultat (94,75 posto). S druge strane, kategorija nuđenje dodatnog proizvoda dugi se niz godina izdvaja kao kategorija s najviše područja za unapređenje. Ove je godine u toj kategoriji ostvaren rezultat od 40,75 posto.

Promatrajući rezultate po djelatnostima, najbolji su rezultat imale uslužne djelatnosti i autoindustrija ostvarivši rezultat od 88,54 posto. Maloprodaja se već niz godina ističe kao djelatnost s najviše područja za unapređenje, a ove je godine ostvarila rezultat od 69,27 posto, iako je zabilježila porast u odnosu na prošlogodišnje rezultate, navodi se u priopćenju.

istraživanja
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Utvrđena liste korisnika finansijske pomoći niskoakumulativnim djelatnostima za maj 2025. godine
Potpisan ugovor o davanju dijela Dnevnog centra na upravljanje Udruženju „Sunce nam je zajedničko“
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

OceanGate obustavlja sve operacije nakon implozije podmornice Titan

07/07/20230
Read also
Vijesti

U BiH zagađen zrak godišnje uzrokuje stotine preuranjenih smrti

09/11/20250
Vijesti

Umjetna inteligencija – novi alat za političke manipulacije u narednoj kampanji u BiH?

09/11/20250
Vijesti

Spremna odluka koja omogućava legalizaciju pripravaka kanabisa, ali ne i ulja

09/11/20250
Vijesti

Stanivuković tvrdi da su bili “pripremni”

09/11/20250
Vijesti

Tradicija, domaći proizvodi i žensko poduzetništvo

09/11/20250
Hercegovina

Svjetski dan vinskog turizma obilježen u Čapljini i Čitluku

09/11/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt