Skip to content
  Srijeda 19 Novembra 2025
Trending
18/11/2025Austrija – BiH 1:1 (0:1) 18/11/2025Šutnja štiti nasilnika, a ne žrtvu 18/11/2025Pravna zaštita i bolji društveni položaj Roma 18/11/2025Govor mržnje posebne amebe 18/11/2025Kilometar autoputa u BiH koštao 13 miliona eura 18/11/2025Pravosuđe u svađi, a Stevandić i Višković na čekanju za procesuiranje ratne prošlosti 18/11/2025Krivi samo zato što su preživjeli 18/11/2025U Jajcu obilježena 564. godišnjica krunidbe posljednjeg bosanskog kralja Stjepana Tomaševića 18/11/2025Ibišević : Napokon imamo “to” 18/11/2025Tri boda donose prvo mjesto
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Ekonomija  Toyota na putu ka rekordu, Škoda drži četvrtinu tržišta
Ekonomija

Toyota na putu ka rekordu, Škoda drži četvrtinu tržišta

EroBaEroBa—10/08/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Juli 2025. godine sa skoro 1.300 novih registracija putničkih i privrednih vozila potvrdio je da se bh. tržište novih automobila nalazi u izuzetno dobrom momentumu, s tendencijom daljeg rasta i stabilizacije pozitivnih trendova započetih na proljeće. Dok Toyota ruši rekorde ove godine, svaki četvrti prodati putnički automobil je Škoda.

U posljednja četiri mjeseca prosjek prodatih novih automobila prelazi brojku od 1.300 jedinica, što predstavlja nivo zlatnih vremena bh. tržišta iz perioda 2007. i 2008. godine.

Za sedam mjeseci 2025. godine, registrovali smo 1.658 Škodinih automobila, što je za impresivnih 319 vozila više nego u istom periodu 2024. godine. Svaki četvrti prodati novi putnički automobil nosi Škodin znak. Tržišni udio Škode ove godine potvrđuje dominantnu poziciju češkog brenda na našem tržištu.

Volkswagen drži korak, Toyota juri rekord

Volkswagen se zadnjih mjeseci polako vraća na željeni nivo unatoč blagom padu od 1,7 posto. Njemački brend drži oko 12 posto tržišnog udjela i zacementiranu drugu poziciju, sa kumulativnih 923 vozila za sedam mjeseci.

Toyota čini se ove godine juri rekord koji trebao biti ostvaren prošle godine. Sa 143 novih registracija u julu Japanci su potvrdili stabilnost trećeg najprodavanijeg brenda u BiH. Japanska marka nastavlja impresivan rast od 29 posto na godišnjem nivou, sa ukupno 818 registrovanih vozila u prvih sedam mjeseci, odnosno skoro 200 više u poređenju s istim razdobljem lani. Japanska marka zadržava lidersku poziciju u segmentu hibrida i prodaje fizičkim licima u čemu je nenadmašna.

More stories

Zašto je Yugo 45 loše prošao na međunarodnom tržištu?

13/09/2024

FIAT prestaje da proizvodi sive automobile

28/06/2023

Toyota na putu ka rekordu, Škoda drži četvrtinu tržišta

10/08/2025

Toyota će utrostručiti proizvodnju električnih vozila

28/09/2023

Sa 125 vozila u julu, Renault je zadržao čvrstu četvrtu poziciju. Zahvaljujući poslovično uhodanom gravitiranju rent-a-car kućama francuska marka bilježi primijetan rast od 29,1 posto na godišnjem nivou, sa 630 vozila u kumulativu, što je za 142 vozila više nego lani.

Najveće promjene u sredini tabele

Najdramatičnije padove prolaze Opel i Kia. Iako se njemački brend u julu vratio s pristojne 62 registracije, skoro trećina je zasluga rent-a-cara. Ovo (-36,9%) predstavlja jedan od najvećih padova među etabliranim brendovima. Kia bukvalno živi na račun jednog modela i ove godine ne uspijeva postići neophodne brojke. Tržište se pomalo zasitilo Sportagea, ali osvježeni model bi to trebao ispraviti. No, korejskoj marki nedostaje kontinuitet prodaje ostalih modela. Slično kao kod Hyundaija, pa čak i lošije od svoje sestrinske marke.

Audi i Cupra, dvije marke iz iste grupacije nastavljaju meteorski uspon. Audi se ustabilio kao najbolji premium brend s rastom od skoro 17 posto. Mercedesu i BMW-u nedostaje kontinuitet koji ove godine pokazuje rival iz Ingolstadta. S druge strane, španski brend postaje sve atraktivniji za bosanskohercegovačke kupce. Dvostruko više vozila isporučeno je ove godine, pa ne čudi ukupni rast od 98 posto na godišnjem nivou.

Kineski brendovi jačaju pozicije

Chery bilježi fenomenalan rast od 343 posto sa 62 vozila u kumulativu za sedam mjeseci, u odnosu na samo 14 vozila lani. Međutim, Geely takođe pokazuje snažno prisustvo i vjerovatno će već od idućeg mjeseca postati lider bh. tržišta, pogotovo što je asortiman bogatiji za treći model Cityray.

Zanimljivo da su registrovana i dva hibridna SUV-a marke BYD (Seal U DMI), tri Forthinga T5 Evo, te po jedan model marki MG, SWM, DFSK i Foton. Ovo potvrđuje da kineski brendovi postaju ozbiljan faktor na našem tržištu, pogotovo što su za sedam mjeseci već premašili broj registracija za kompletnu prošlu godinu. Rezultat bi bio još impresivniji da je MG na prošlogodišnjem nivou.

Ukupno tržište pokazuje znakove stabilizacije

Juli je sa 1.289 registrovanih novih vozila bio nešto slabiji od rekordnog juna (1.366), ali je i dalje predstavljao solidan rezultat. Ukupno tržište za sedam mjeseci dostiglo je 7.737 registrovanih vozila ili oko 1.100 mjesečno, što je rast od 5 posto u odnosu na isti period 2024. godine.

Nema iznenađujućih trendova koji oblikuju tržište. Benzinci nastavljaju dominaciju, dok tržište električnih vozila skoro ne postoji.

Ovi rezultati pokazuju da se bosanskohercegovačko tržište novih automobila nalazi u fazi zdravog rasta, sa jasnim liderima poput Škode, ali i sve izraženijom konkurencijom sa istoka.

autoindustrija
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Panonska jezera u Tuzli ove sezone posjetilo više od 310 hiljada gostiju
Ukrajinski dronovi napali rafineriju Lukoila, čak 2000 kilometara unutar Rusije
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Vijesti

Proizvođači automobila diljem svijeta u velikim problemima nakon kineskog poteza

05/06/20250
Vijesti

U BiH povećane cijene i potražnja automobila

05/06/20250
Ekonomija

Zašto je Yugo 45 loše prošao na međunarodnom tržištu?

13/09/20240
Load more
Read also
Istaknuto

Austrija – BiH 1:1 (0:1)

18/11/20250
Istaknuto

Šutnja štiti nasilnika, a ne žrtvu

18/11/20250
Vijesti

Pravna zaštita i bolji društveni položaj Roma

18/11/20250
Istaknuto

Govor mržnje posebne amebe

18/11/20250
Istaknuto

Kilometar autoputa u BiH koštao 13 miliona eura

18/11/20250
Vijesti

Pravosuđe u svađi, a Stevandić i Višković na čekanju za procesuiranje ratne prošlosti

18/11/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt