Letovi će započeti 17. juna i odvijati se dva puta sedmično, svakog utorka i petka, s prijevoznikovim avionom Airbus A320 sa 150 sjedala, s dvanaest sjedala u poslovnoj klasi i preostalih 138 u ekonomskoj.
Operacije će biti nastavljene do 9. septembra. Royal Jordanian je ranije koristio codesharing na liniji Turkish Airlinesa do glavnog grada Bosne i Hercegovine.
Prevoznik je najavio da proučava potencijalne operacije za Sarajevo još 2018. za lansiranje 2019., međutim, letovi nikada nisu ostvareni.
Osim toga, avioprijevoznik je također bio dio jordanskog konzorcija koji se nadmetao za 49% udjela u bivšem bosanskohercegovačkom glavnom prijevozniku B&H Airlines 2008. godine, iako neuspješno, piše Ex Yu Aviation News.
Royal Jordanian nema direktne konkurencije na ruti. Prema podacima OAG-a, vodećeg svjetskog pružatelja digitalnih informacija o letovima, obavještajnih podataka i analitike, u Sarajevu je bilo najviše indirektnih putnika u i iz Amana u bivšoj Jugoslaviji, ispred Beograda i Ljubljane. Ostvario je više dolaznog nego odlaznog prometa, a Jordanci su željeli ljetovati u Bosni i Hercegovini tokom ljetnih mjeseci.
U 2019. godini prije pandemije preko 3.100 putnika letjelo je indirektno na jednom itineraru između dva glavna grada. Komentirajući uslugu, Royal Jordanian je rekao: “Nova ruta će se pobrinuti za turizam, olakšati putovanja poslovnim ljudima i poboljšati trgovinu”.