U proteklih osam godina u Međunarodni aerodrom u Mostaru uloženo je više od 15 miliona maraka s gradskog, kantonalnog i nivoa Federacije Bosne i Hercegovine. No, za sada ta ulaganja na terenu nisu vidljiva. Loše poslovanje potaknulo je mostarsku vijećnicu Irmu Baraliju da podnese inicijativu za smjenu uprave mostarskog aerodroma.
Izostanak rezultata i činjenica da je Zračna luka Mostar u studenom prošle godine imala samo pet putnika, okidač su za pokretanje inicijative o smjeni uprave. Baralija smatra da nije problem uložiti novac u Zračnu luku koja jeste veliki potencijal, ali i da su dvije godine i više nego dovoljne za rezultate.
“U prvih devet mjeseci prošle godine dato je 600 hiljada KM Aerodromu Mostar. Mi ne znamo na što je to utrošeno, a nema putnika, nema novih linija. Ja sam prije svega tražila da se podnese izvještaj. Ne moraju podnijeti ostavku, ali neka nam makar dostojanstveno dođu i objasne gdje su novci i zašto nema rezultata”, kaže za BHRT Irma Baralija, vijećnica u GV Mostara
Davno urađena studija razvoja Zračne luke kazuje da jedan dolar investicija donosi 10 dolara kroz javnu potrošnju. Ta investicija je zamišljena kao subvencioniranje niskotarifnih letova kojih Mostar trenutačno nema, poručuju iz nevladinog sektora.
“Za tri godine ispravnog rada možda bi Zračna luka Mostar, na osnovu primjera iz naše zemlje, iz regiona, mogla imati pola milijuna putnika godišnje”, kaže za BHRT Marion Bago, Udruženje za unapređenje kvalitete življenja “Futura”.
Silvio Bubalo, vijećnik u GV Mostara (HRS) za BHRT kaže:
“Tko imalo leti, putuje, zna kako idu rezervacije, pogotovo za niskotarifne. Rezervira se u 12. ili prvom mjesecu za letove koji idu u petom ili šestom mjesecu. Ja još ne vidim na Wizz Airovim stranicama da je Mostar ponuđen. Iz tog razloga ih ne bih sada smjenjivao nego bih sačekao taj peti mjesec.”
Gradonačelnik Mostara Mario Kordić ističe kako je zadovoljan dosadašnjim radom i suradnjom s trenutačnom upravom, ali naglašava da treba proći proces do konačnog potpisivanja i provedbe ugovora. No, vremena više nema, smatraju i u oporbi i u nevladinom sektoru. Kako bi Mostarci znali u šta je njihov novac utrošen, ali i kako bi se grad na Neretvi dodatno razvio, potrebno što prije riješiti problem Zračne luke.