Svjetsko nogometno prvenstvo za žene, čiji su domaćini Australija i Novi Zeland, na putu je da ostvari najbolju posjećenost u historiji takmičenja, objavila je FIFA.
Nakon pet dana broj prodanih ulaznica već je premašio 1,5 miliona, što je nova prekretnica u historiji ženskog nogometa. Uvodnih 12 utakmica dosad je pratilo 364.000, odnosno u prosjeku 30.326 gledalaca po susretu, prenosi njemačka novinska agencija DPA. Time je prosjek mnogo veći nego prošle godine 2019. u Francuskoj (21.756) ili prosječna posjećenost u historiji (24.780).
Poređenje sa SP u Francuskoj pokazuje da je samo na uvodnih 12 utakmica na stadionima u Australiji i Novom Zelandu čak za 72 posto više navijača. Gledanost televizije također je vrlo dobra u obje zemlje. Uvodna utakmica Novog Zelanda privukla je više od milion gledalaca na malim ekranima u njihovoj domovini, dok je uvodna utakmica Australije privukla nešto manje od dva miliona.
– Ovaj turnir ispisuje historiju i kao zemlja domaćin smo uzbuđeni. Vidimo povećanje podrške ženskom nogometu. Ne samo u prodaji ulaznica, već i u gledanosti prijenosa, sudjelovanju na festivalima i prodaji suvenira Svjetskog prvenstva i druge robe – kazao je izvršni direktor Australskog nogometnog saveza James Johnson.