Rješavanje problema putne infrastrukture, gužvi i svega što prati saobraćaj u Tuzli čini se da je plan gradske vlasti. Kružne raskrsnice, koje su se pokazale kao dobro idejno rješenje, kada je riječ o smanjenju saobraćajnih gužvi, postepeno i u Tuzli dobivaju na značaju. Raskrsnica poznata kao „Crveni 7“, koja je dugi niz godina bila riješena semaforskom signalizacijom, postati će kružna raskrsnica. Koliko novca se ulaže, koliko će trajati radovi, te šta o ovome misle vozači, provjerila je ekipa naše televizije.
Radovi na izgradnja kružnog toka na raskrsnici „Crveni 7“ u Tuzli, počeli su prije nekoliko dana, a vrijednost ovog projekta je oko milion i po maraka. Glavni cilj izgradnje kružnog toka na ovoj raskrsnici je ubrzanje protoka saobraćaja.
Kako je kazao gradonačelnik Tuzle Zijad Lugavić (SDP), na ovakav način će sigurno poboljšati kvalitet saobraćaja, a radovi će se izvoditi 120 kalendarskih dana.
„Izabrana su dva izvođača. Jedan je lot zamjena, odnosno izgradnja nove vodovodne i kanalizacione mreže u ovoj široj zoni raskrsnice, a druga je sama izgradnja kružnbog toka“, objašnjava za FTV Mirlem Mulać, šef Službe za komunalne poslove i izgradnju Grada Tuzla.
Ovaj tip raskrsnice postaje sve češće saobraćajno rješenje i u našoj državi. Iz Gradske uprave ističu da mnogo sredstava ulažu u putnu infrastrukturu, te da je u planu izgradnja i drugih kružnih tokova. Kako ističe gradonačelnik Lugavić, to je 15-20 % Budžeta Grada Tuzle.
„Radimo sljedeću projektnu dokumentaciju, ishodovanje urbanističke građevinske dozvole za novi kružni tok, na lokaciji Slatine. Naravno da je vrlo bitna lokacija Brčanske Malte, ali ona nije u nadležnosti Grada Tuzle, to je na Federalnoj direkciji cesta“, navodi za FTV Mulać.
Iz opozicije u Gradskom vijeću Tuzla navode da, kada je u pitanju trošenje budžetskog novca, treba da postoje prioriteti. Za novi kružni tok, čija izgradnja je u toku, navode da je promašena investicija.
„Jednostavno to je jako profulana investicija, zato što nema dovoljan protok automobila koji bi zadovoljio potrebe da se pravi kružni tok, od pola miliona, 600 hiljada maraka i više, umjesto da se te pare ulože u Brčansku Maltu, prema Simin Hanu negdje“, kaže za FTV vijećnik Omer Berbić (NS).
A kada je riječ o tome koliko je bitna izgradnja ovog kružnog toka, mišljenja vozača su podijeljenja. Zbog dugogodišnjeg neulaganja, vožnja na određenim putnim pravcima u Tuzli danas izgleda kao igrica sa izbjegavanjem prepreka, u vidu šahtova, rupa i kolotraga. U čijoj nadležnosti je neka cesta, vozačima nije bitno. Važno im je samo da te ceste budu sigurne za vožnju.