Chiara Ferragni ima gotovo 30 milijuna pratitelja koji ju polako napuštaju, a svoje ogorčenje iznijela je i talijanska premijerka.
Modna influencerica Chiara Ferragni na Instagramu ima više od 29 milijuna pratitelja, a sada se našla u skandalu zbog humanitarne akcije. Zbog “nekorektne komercijalne prakse” treba platiti kaznu od 1.000.000 eura, zajedno s tvrtkom s kojom je surađivala, piše The Star.
Prodavala slatkiše po većim cijenama
Ferragni je u suradnji s tvrtkom za proizvodnju slatkiša Balocco napravila božićni kolač koji imao logotip njenog prezimena. Cijena kolača bila je trostruko veća od uobičajene, čak 9 eura, a na ambalaži je pisalo da će novac od prodaje biti doniran pedijatrijskoj bolnici u Torinu.
Ipak, popularna influencerica je stvari na kraju izvela malo drugačije. Tvrtka koja je proizvela kolače je već prije samog lansiranja proizvoda donirala 50.000 eura, a Chiara je pomoću “humanitarne kampanje” zaradila 1.000.000 eura. Na kraju se ispričala putem Instagrama i poručila da će novac uplatiti ranije spomenutoj bolnici, piše The Star.
– Donirat ću 1 milijun eura Regini Margheriti za potporu skrbi za djecu. Ali to nije sve: radim ovo javno jer sam shvatila da sam pogriješila u komunikaciji. Pogreška koju ću čuvati u budućnosti, potpuno odvajanje svake dobrotvorne aktivnosti, kojom sam se uvijek bavila i koju ću nastaviti činiti, od komercijalnih aktivnosti. Jer čak i ako je krajnji cilj dobar, ako nije bilo dovoljne kontrole nad komunikacijom, to može generirati nesporazume – napisala je Chiara u opisu videozapisa putem kojeg se ispričala javnosti.
Influencerica je nakon skandala izgubila nekoliko desetaka tisuća pratitelja, a korisnici joj svakodnevno ostavljaju komentare zgroženosti.
“Zarađivati na bolesnoj djeci je odvratno”, “Molim vas ne kupujte više njen brend”, Zanimljivo je što svi ostavljaju negativne komentare, vidim svega tri pozitivna, zapitaj se Chiara’, samo su neki od komentara ogorčene talijanske javnosti.
Suradnje joj propadaju
Influencerica je “hodajuća reklama” te je putem kampanja i raznih poslovnih ugovora u 2022. godini zaradila oko 10.000.000 eura. Ali, sponzori polako otkazuju suradnje pa tako Coca Cola više neće koristiti njezin lik u nadolazećim kampanjama, točnije već snimljenoj reklami za festival ‘Sanremo’, piše Il Messaggero.
Prozvala ju je talijanska premijerka
Dva dana nakon što je kažnjena, Chiaru je indirektno prozvala i talijanska premijerka Giorgia Meloni.
– Pravi uzori nisu Influenceri koji zgrću pune šake noseći odjeću ili pokazujući torbe, ili čak promovirajući jako skupo kolače kojima uvjeravaju ljude da će činiti dobra djela, a cijena služi samo za paprene honorare. Pravi uzori su oni koji izmišljaju, dizajniraju i proizvode tu talijansku izvrsnost – izjavila je premijerka, prenosi Il Post.