Gradonačelnik Mostara dr. Mario Kordić posjetio je Javno preduzeće Mostar Bus i tom prilikom sastao se s vršiteljem dužnosti direktora preduzeća Željkom Marijanovićem, saopćeno je iz Grada Mostara.
Kako se navodi u saopćenju, Kordić je istakao zadovoljstvo smjerom u kojem ide novi menadžment preduzeća, naglasivši kako će Grad Mostar nastaviti s ulaganjem u Mostar Bus kako bi Grad Mostar dobio javni prijevoz koji zaslužuje.
“Radimo novi model izračuna cijena javnog prijevoza i onoga što će građani dobiti u kontekstu poboljšanja usluge. Naša opredijeljenost je smanjiti gužve u gradskom saobraćaju i zato javni prijevoz mora biti na vrhunskom nivou, što je značajno i za razvoj turizma”, poručio je Kordić i podsjetio kako je nova gradska administracija uradila značajne iskorake za rad preduzeća.
“Kada nismo imali Gradsko vijeće nije bilo adekvatne podrške preduzeću Mostar Bus. S novom gradskom administracijom uspjeli smo nabaviti autobuse iz Grada Splita, sada razgovaramo s Osijekom. Kroz različite fondove Evropske unije i viših nivoa vlasti smo pokrenuli inicijativu da nabavimo dodatne autobuse, svjesni kako je infrastruktura najvažnija građanima kako bi usluga bila adekvatna. U tom kontekstu smo za ovu godinu s federalnog nivoa povukli sredstva za dva nova autobusa“, rekao je Kordić.
Mostar Bus je sada u fazi finansijske konsolidacije nakon čega slijedi faza razvoja preduzeća i digitalizacije.
“Uvodimo interne procedure koje nam rezultiraju određenim uštedama. Kao najvažniji potez spomenut ću našu internu benzinsku pumpu kojom smo centralizirali mjesto točenja goriva za naše autobuse. Uveli smo nove procedure javnih nabavki koje su nam donijele znatne uštede na cijenama samog goriva. Tako da očekujemo uštedu od 10 posto na cjelokupnu potrošnju goriva u toku godine. Nakon faze financijske stabilizacije ulazimo u fazu razvoja poduzeća. Cilj nam je napraviti strateški dokument koji će obuhvatiti cjelokupan razvoj preduzeća s posebnim naglaskom na strategiju razvoja i obnovu voznog parka i strategiju razvoja digitalizacije”, poručio je v.d. direktor JP Mostar Bus Željko Marijanović.
Marijanović je naveo kako je preduzeće uputilo inicijativu prema Gradskom vijeću za povećanje cijena gradskog prijevoza.
“Predložili smo povećavanje cijena karte za prvu i drugu zonu za 20 posto i treću zonu za 10 posto. To znači da cijenu od 1,50 KM iz prve zone povećavamo na 1,80 KM, cijenu druge zone koja je bila 2,10 povećavamo na 2,5 KM, te cijenu prijevoza u trećoj zoni sa 2,90 KM povećavamo na 3,20 KM. Znajući da je najteže ljudima koji žive u ruralnim područjima, odnosno u trećoj zoni, odlučili smo se da to povećavanje bude samo 10 posto. Imajući u vidu da su posljednji put cijene karata mijenjane 2008. godine, a sami znamo koliko su porasli troškovi života, troškovi poslovanja svih firmi, smatramo da su ova povećanja opravdana i kako će minimalno utjecati na životni standard i kućne budžete naših korisnika. Ovo radimo samo iz razloga kako bi stabilizirali poslovanje preduzeća, kako bi mogli našu uslugu zadržati na ovom nivou i poboljšati kvalitetu usluge koju pružamo prema našim korisnicima”, poručio je Marjanović i demantovao pojedine informacije koje su se pojavile u medijima.
Bilo je nekih medijskih natpisa da dižemo cijene karata za 30 posto, to nije tačno. Mi dižemo za 30 posto samo cijenu dnevne karte. Ona dosad nije bila popularizirana i njezina je cijena bila 5 KM, a sada će biti 6,50 KM, odnosno 10 pfeninga skuplja od karte iz treće zone. Dakle kada neko ide s Bune ili Dračevica u Mostar i vraća se nazad za to će izdvojiti o pojedinačnoj karti 6,40 KM, a za dnevnu kartu će izdvojiti 6,50 KM, s tim da dnevnu kartu može koristiti za više vožnji tokom dana ovisno o njegovim potrebama”, objasnio je Marijanović, zaključuje se u saopćenju Grada Mostara.
Prijedlog odluke o utvrđivanju cijena javnog gradskog linijskog prijevoza bit će na dnevnom redu sjednice Gradskog vijeća koja će biti održana danas u Gradskoj vijećnici.