Nakon što je završen idejni projekat, objavljen je poziv za Izvođenje radova na izgradnji autoceste na Koridoru Vc, dionica Tunel Kvanj-Buna, saznaje Akta.ba.
Predmet ugovora je izgradnja dionice autoceste u dužini od 5,25 km koja uključuje glavne objekte, tunel Kvanj, vijadukt Rotimski potok i nadvožnjak Rujevice. Vrijednost ugovora bez PDV-a je 150 miliona eura. Trajanje ugovora je 24 mjesaca. Rok za dostavu ponuda je 10. oktobar 2022. Projekat se finansira sredstvima Evropske investicijeske banke EIB.
Podsjećamo, poddionica tunel Kvanj – Buna je duga 5,2 kilometara. Značajni objekti koji će se graditi su dvocijevni tunel Kvanj, desna cijev dužine 2.645 metara i lijeva cijev dužine 2.720 metara, vijadukt Rotimski potok dužine 320 metara i nadvožnjak, a ostatak trase nadovezuje se na poddionicu Buna – Počitelj koja je u završnoj fazi izgradnje.
Također, u okviru ovog projekta bit će rekonstruirana regionalna cesta Buna – Domanovići ukupne dužine 14,5 km. Predviđeni rok izgradnje je 36 mjeseci. Izgradnjom dionice Mostar jug – Buna koja je podijeljena na dvije poddionice Mostar Jug – Kvanj i Kvanj – Buna (tunel Kvanj), povezat će se Mostar s europskom mrežom autocesta i činiti funkcionalnu neprekinutu autocestu od granice Bijača pa sve do ulaska u Mostar, što je od neprocjenjivog značaja za bh. građane, firme i poduzetnike.
Ova dionica se često nalazila u centru pažnje medija zbog nezadovoljstva građana koji ne podržavaju ovu trasu. Jedni su tvrdili da je poddionica od životne važnosti za Grad Mostar, građani i udruženja su upozoravali da se manipuliralo sa dokumentacijom. U međuvremenu je Evropska banka za obnovu i razvoj naložila je unutrašnju IPAM provjeru kako bi utvrdila jesu li poštivana sva pravila u usklađenosti dionice Mostar Jug – tunel Kvanj na autocesti Koridor Vc. U junu je direktorica Evropske banke za obnovu i razvoj (EBRD) u Bosni i Hercegovini Manuela Naessl kazala je kako nema govora o mijenjanju trase dionice.
“Sama dionica je odobrena od strane Parlamenta FBiH i bilo kakva promjena te dionice će morati ići na odobrenje na Parlament. EBRD nije adresa za bilo kakvo mijenjanje dionice”, kazala je Naessl.