Većina je korisnika za vlasnike pasa pretpostavila da su otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji od onih koji nemaju kućnog ljubimca.
Prema nedavnom istraživanju, na dejting stranicama i društvenim mrežama drugima su najprivlačniji korisnici koji na profilnoj fotografiji poziraju sa svojim kućnim ljubimcem. Tako je nedavno otkrila studija neprofitne organizacije Guide Dogs koja je pokazala da su samci koji su se fotografirali sa psima imali bolji odaziv potencijalnih partnera od onih kojima je profilna bila selfie.
Prema tom istraživanju, dvije trećine ispitanih smatralo je da će im se vjerojatnije svidjeti osoba na čijoj je profilnoj i pas, uglavnom jer vjeruju da su vlasnici pasa ‘spremniji skrasiti se i više se posvetiti partneru u ljubavnoj vezi’. Isto tako, većina je korisnika za njih pretpostavila i da su otvoreniji, društveniji, aktivniji i empatičniji, a prednosti posjedovanja psa su se pokazale toliko učinkovite da je polovica ispitanih rekla kako i sami razmišljaju o tome da – u svrhu izrade profilne fotke – od nekog bliskog posude psa.
“Zanimljivo je vidjeti da su osobine koje povezujemo sa svojim omiljenim četveronožnim prijateljima – poput empatije, strpljenja i pouzdanosti – također one koje ljudi smatraju privlačnima i poželjnima u ljubavnim vezama”, rekao je za NY Post Paul Martin, glasnogovornik organizacije Guide Dogs.