Nestlé, najveća prehrambena kompanija na svijetu, objavila je rezultate poslovanja za prvih devet mjeseci 2023. godine.
“Organski rast dosegao je 7,8%, dok su cijene dosegnule 8,4% sa stvarnim internim rastom (RIG) od -0,6%. Rast je zabilježen kroz veliki broj geografija i kategorija. Ukupna prodaja se smanjila za 0,4% i to na 68,8 milijardi CHF (u istom periodu 2022. iznosila je 69,1 milijardu). Devizni tečajevi smanjili su prodaju za 7,4%. Neto nabave imale su negativan učinak od 0,8%. Upravljanje portfoliom napreduje. U trećem kvartalu, Nestlé je najavio dogovor o akviziciji većinskog udjela u Grupo CRM, kompaniji vrhunske čokolade u Brazilu. Kompanija Nestlé također je poduzeću Stallergenes Greer prodala svoj lijek za liječenje alergije na kikiriki (Palforzia). Potvrđena je prognoza za cjelokupnu 2023.: očekujemo organski rast prodaje od 7% – 8% i osnovnu maržu operativne dobiti 17,0% – 17,5%. Očekuje se da će dobit po dionici u stalnoj valuti porasti između 6% i 10%”, saopštili su iz kompanije.
Mark Schneider, izvršni direktor kompanije Nestlé komentirao je:
“Naš diverzificirani portfolio i raznolika ponuda pomogle su nam da ostvarimo snažan organski rast u prvih devet mjeseci ove godine. Rast je bio vođen cijenama dok smo nastavili da se krećemo kroz historijske nivoe inflacije. Oporavak našeg volumena i asortimane je u toku. Vidimo prednosti incijativa za optimizaciju našeg portfolia i povećanje marketinških ulaganja za naše brendove milijardere. Ovi koraci podupiru naše povjerenje da će stvarni unutrašnji rast, zbir volumena i asortimana, postati pozitivni u drugoj polovini godine i ponovo postati glavni pokretač rasta, kako budemo išli naprijed. Istovremeno, Nestlé je dodatno ojačao svoju strategiju ishrane i pojačao njena nastojanja da se ljudi upute ka uravnoteženoj prehrani. Aktivnosti uključuju pružanje jasnih smjernica za porcije na prednjem dijelu pakovanja, transparentnost o nutritivnoj vrijednosti naših proizvoda i vodeće pravilnike kada je u pitanju marketing prema djeci. Također smo postavili ambiciozan cilj da povećamo prodaju naših više nutritivnih proizvoda za 20-25 milijardi CHF do 2030.”
Kada je u pitanju naša država iz kompanije ističu povoljne rezultate:
„Snažan fokus i naporan rad našeg tima u BiH rezultirali su obećavajućim rezultatima, uz značajno povećanje organskog rasta od 23,9% tokom ovog kvartala. Naša posvećenost postizanju neutralnosti ugljika nikada nije bila snažnija, a posebnu pažnju posvećujemo rješavanju visokih emisija ugljičnog dioksida. Primjer toga je naše treće izdanje aktivnosti “Čista umjetnost” u BiH.”, istakao je Laurentiu-Florin Dimitriu, generalni direktor kompanije Nestlé za Hrvatsku, Sloveniju i Bosnu i Hercegovinu.