Rekonstrukcija raskrsnice kog nekadašnjeg hotela “Ero” počinje 6. 5. 2024. godine i trajat će do 15. 4. 2025. godine, saopćeno je iz Grada Mostara.
Grad Mostar je krajem 2023. godine raspisao javnu nabavku za rekonstrukciju raskrsnice kod bivšeg hotela Ero u vrijednosti od milion maraka bez PDV-a, odnosno 1,17 miliona KM s uračunatim PDV-om.
Javna nabavka obuhvaćala je radove na rekonstrukciji dvije raskrsnice kod bivšeg hotela „Ero“, uključujući građevinske radove na saobraćajnicama (ulice dr. Ante Starčevića, Kardinala Stepinca, Alekse Šantića), radove na javnoj rasvjeti te radove na svjetlosnoj signalizaciji (semaforima) i ostaloj saobraćajnoj signalizaciji.
Grad Mostar je po zahtjevu „HERING“ d.d. Široki Brijeg, donio rješenje za privremenu regulaciju/obustavu saobraćaja zbog izvođenja radova na križanju ulica Kardinala Stepinca, Ante Starčevića i kardinala Stepinca i Alekse Šantića.
Izvođač radova je obavezan da omogući i propisno obilježi alternativno rješenje protoka saobraćaja na dionici predmetne ulice na kojoj se ne izvode radovi u skladu sa elaboratom privremene regulacije saobraćaja.
Rekonstrukcija raskrsnice kog nekadašnjeg hotela “Ero” počinje 6. 5. 2024. godine i trajat će do 15. 4. 2025. godine, saopćeno je iz Grada Mostara.
Grad Mostar je krajem 2023. godine raspisao javnu nabavku za rekonstrukciju raskrsnice kod bivšeg hotela Ero u vrijednosti od milion maraka bez PDV-a, odnosno 1,17 miliona KM s uračunatim PDV-om.
Javna nabavka obuhvaćala je radove na rekonstrukciji dvije raskrsnice kod bivšeg hotela „Ero“, uključujući građevinske radove na saobraćajnicama (ulice dr. Ante Starčevića, Kardinala Stepinca, Alekse Šantića), radove na javnoj rasvjeti te radove na svjetlosnoj signalizaciji (semaforima) i ostaloj saobraćajnoj signalizaciji.
Grad Mostar je po zahtjevu „HERING“ d.d. Široki Brijeg, donio rješenje za privremenu regulaciju/obustavu saobraćaja zbog izvođenja radova na križanju ulica Kardinala Stepinca, Ante Starčevića i kardinala Stepinca i Alekse Šantića.
Izvođač radova je obavezan da omogući i propisno obilježi alternativno rješenje protoka saobraćaja na dionici predmetne ulice na kojoj se ne izvode radovi u skladu sa elaboratom privremene regulacije saobraćaja