Skip to content
  Ponedjeljak 8 Septembra 2025
Trending
07/09/2025Vrijeme u BiH: Danas vruće u većem dijelu zemlje 07/09/2025UN: Nema puno vremena da se zaustavi glad u Gazi 07/09/2025Amerika razmatra uvođenje novih sankcija Rusiji 07/09/2025Poljska diže borbenu avijaciju zbog ruskih napada 07/09/2025Ruski “duh tankeri” prijete ekološkom katastrofom 07/09/2025Uhapšeno 890 demonstranata zbog podrške Palestine Action 07/09/2025Puljić: Amerikanci sada daju potporu Cvijanović kao što su Dodiku 1998. 07/09/2025Hvala momcima na odličnom Eurobasketu 07/09/2025Hvala ti Johne 07/09/2025Vjerujem u plasman na SP, a onda da postanemo respektabilna nacija u košarci
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Prometna infrastruktura najgora u Tuzlanskom kantonu
IstaknutoVijesti

Prometna infrastruktura najgora u Tuzlanskom kantonu

EroBaEroBa—11/06/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Iako jedan od najprometnijih i privredno najrazvijenijih kantona u Bosni i Hercegovini, Tuzlanski kanton i dalje nema nijednog kilometra autoceste ni brze ceste. Također, Tuzlanski kanton na godišnjem nivou u budžet Federacije BiH donosi milione KM, a zauzvrat je dobio potpunu cestovnu blokadu zbog čega vlasti u Tuzlanskom kantonu žele samostalno krenuti u cestovne i infrastrukturne projekte. Kakve su ekonomske i infrastrukturne perspektive ovog kantona?

Ekonomske perspektive Tuzlanskog kantona su ogromne jer je ovaj kanton jedan od gospodarski najrazvijenijih. No, za infrastukturne perspektive izostaje razumijevanja s viših razina vlasti, posebice federalne, koja ni ove godine nema u planu izgradnju brze ni autoceste u Tuzlanskom kantonu.

FARUK ŠIRBEGOVIĆ, Udruga poslodavaca Tuzlanskog kantona

“Postojeće stanje s našim magistralnim putevima, mislim da to više uopće ne treba dokazivati. Svima nam je to jasno, da je to više ne održivo i da ga trebamo mijenjati”.

IRFAN HALILAGIĆ, premijer Tuzlanskog kantona

More stories

Sve više maloljetnika počinioci krivičnih djela u Tuzlanskom kantonu

01/09/2025

Građani gube povjerenje u institucije

25/08/2025

Pitanje sigurnosti u Tuzlanskom kantonu

08/06/2025

U Tuzlanskom kantonu za godinu dana prijavljeno čak 647 slučajeva nasilja u porodici

10/06/2025

“Hajmo postaviti prioritete i da oni koji dođu na bilo koje pozicije, u institucijama Tuzlanskog kantona, a posebno viši nivoi vlasti i oni koji budu poslanici u oba doma Federalnog parlamenta da snažno zastupaju te interese”.

A sve dosadašnje strukture, koje su iz Tuzle izabrane na federalnu razinu, zaspostavljale su infrastrukturno Tuzlanski kanton. Pa se tako do Sarajeva iz Tuzle 120 kilometara putuje čak dva i pol sata. Jedna od najgorijih magistralnih cesta je Tuzla – Doboj. A deseci političkih zastupnika sjede u parlamentima federalnih i državnih razina i vode važna ministarstva.

EDIN DELIĆ, gradonačelnik Lukavca

“Ova sredina nije za posljednjih trideset godina izrodila političku elitu koja bi u prvi plan stavila interese.Dakle mi moramo voljeti domovinu od svog dvorišta, ulice i grada iz kojeg dolazimo.Nekako ljudi odavde, kada odu preko Karaule zaborave odakle su krenuli, pa tamo glasaju za koeficijente koji su štetni po interes lokalne zajednice.Prave se autoputevi, a najmnogoljudniji kanton sa najvećim prihodima, sa njvišim industrijskim nema kilometra autoputa.To ne može biti slučaj”.

Najzanimljiviju, ali i najrealniju konstataciju tijekom konferencije u Tuzli, čija je tema bila upravo cestovna infrastruktura, imao je državni ministar prometa i komunikacija Edin Forto. Kaže, najveća misterija poslijeratne bosanskohercegovačke politike je da je Tuzla, umjesto da je postala najveći logistički centar, potpuno ostala cestovno i željeznički izolirana.

EDIN FORTO, ministar prometa i komunikacija BiH

“Kad god neko pita kad će autocesta Sarajevo-Beograd, ja kažem onda kada se Tuzla deblokira prema sjeveru. Tad će biti i to je ključni momenat u izgradnji te komunikacije”.

Tuzlanski kanton je u 2024. godini prometno ostao potpuno izoliran.Potpuno je ugašen željeznički promet, aviokompanije otkazuju suradnju s Međunarodnim aerodromom Tuzla, a zakrpljene i prenapučene magistralne ceste ostaju i dalje surova realnost, kojom ćemo očito još dugo voziti.

Tuzlanski kanton
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Dan civilnih žrtava rata Mostara i obilježavanje 32. godišnjice od zločina na Uborku i Sutini
Revolucija zdravog života u Mostaru
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Vijesti

U TK subvencije samo za roditelje do 35 godina, je li došlo do diskriminacije ostalih?

06/09/20250
Vijesti

Sve više maloljetnika počinioci krivičnih djela u Tuzlanskom kantonu

01/09/20250
Istaknuto

Građani gube povjerenje u institucije

25/08/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Vrijeme u BiH: Danas vruće u većem dijelu zemlje

07/09/20250
Istaknuto

UN: Nema puno vremena da se zaustavi glad u Gazi

07/09/20250
Istaknuto

Amerika razmatra uvođenje novih sankcija Rusiji

07/09/20250
Istaknuto

Poljska diže borbenu avijaciju zbog ruskih napada

07/09/20250
Istaknuto

Ruski “duh tankeri” prijete ekološkom katastrofom

07/09/20250
Istaknuto

Uhapšeno 890 demonstranata zbog podrške Palestine Action

07/09/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijarat u ukrajinizanimljivostiusarusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt