Petero konjičkih studenata s Fakulteta informacijskih tehnologija u Mostaru u sklopu svojih redovnih obaveza angažovani su na realizaciji projekta o temi turizam. Studenti prve godine, Adna Mandžuka, Lamija Granulo, Ajla Potur, Enid Frašto i Faris Boloban, su za potrebe predmeta „Uvod u marketing“ osnovali marketingšku agenciju koja se zove Silverline Agency.
„Naš prvi klijent je turistička agencija Travel Konjic. Počeli smo s realizacijom početkom ljetnog semestra, prije tri mjeseca i ovo su naši završni koraci. Svi smo imali svoje obaveze kada je u pitanju realizacija projekta, zajedničkim snagama smo to radili i nije bilo toliko teško za izvesti. U pitanju je mrežni marketing, a svi smo manje više korisnici istog i sve nam je poznato, mada to treba sve malo oblikovati“, izjavila je Adna Mandžuka.
„Za turizam smo se opredijelili jer smo svi iz Konjica, koji ima veliki turistički potencijal i ima se šta vidjeli u našem gradu. Atraktivno je planinarenje, rafting Neretvom, imamo mnogo historijskih lokaliteta i mislimo da se turizam može podići na još veći nivo. Osim toga, u Konjicu se organizuje mnogo manifestacija (Konjic Summer Fest, Konjička sehara…) kada grad postaje centar dešavanja“, dodaje Adna.
„Rafting na Neretvi nije samo turistička atrakcija, to je jedan lijep doživljaj koji se stvarno ne može prikazati ni slikom, ni ispričati, to se mora doživiti, stoga je slogan naše agencije
„Konjic avantura koja se pamti“, poručila je Adna Mandžuka.
(Radio Konjic)