Sarajevska Korpa i banjalučki Ceger, online servisi, najavljuju da će sinergijom podići korisničko iskustvo na novi nivo i proširiti ponudu sa preko 1.000 različitih partnera.
Korpa i Ceger će svoje usluge pružati u Sarajevu, Banja Luci, Mostaru, Zenici, Tuzli, Doboju, Bijeljini, Prijedoru, Brčkom, Tešnju, Jelahu, sa tendencijom širenja na druge gradove. Oni će se, očito, na ovaj način pokušati suprotstaviti svjetskim gigantim, prvenstveno Glovu, koji je ambiciozno ušao na naše tržište.
Partnerstvo “plavih” i “narandžastih”, dva prepoznatljiva domaća brenda, za cilj ima kvalitetniju i još bržu uslugu za sve svoje korisnike. Prema najavama menadžmenta Korpe i Cegera, udruženje brendova bit će ostvareno na način da će se ponuda Korpa i Ceger aplikacije objediniti kao i ponuda partnera oba brenda, dok će ostatak dostavnog procesa “biti intuitivan i jednostavan kao i do sada”.
Iz oba menadžmenta kažu da je cilj sinergije bolje korisničko iskustvo, proširenje ponude i kvaliteta usluga, strateško pozicioniranje kao i jačanje domaćih potencijala, te zajednička stečena iskustva pretočena u objedinjenu i sveobuhvatnu ponudu i podršku prema svim korisnicima, partnerima i saradnicima.
– Zajedno smo odlučili da za bolje korisničko iskustvo koristimo Korpinu tehnologiju u vidu platforme, te logističko iskustvo i kurirsku podršku Cegera. Udruživanjem snaga i resursa otvaramo mogućnosti za unapređenje svakog segmenta već kompleksne logistike i mreže partnera i saradnika, a u konačnici to znači brža i kvalitetnija dostava, šira ponuda, te više promocija i benefita za krajnje korisnike kao i naše partnere – objasnili su sada već partneri Korpa i Ceger.
Kupovina i dostava restoranske hrane, namirnica iz marketa ili drugih proizvoda dostupne su svakodnevno putem mobilnih ili web aplikacija, uz mogućnost korištenja interaktivne mape za praćenje dostave i kurira na mapi u realnom vremenu, kao i gotovinskog i kartičnog online plaćanja, na brz i potpuno siguran način, u svega nekoliko klikova.