Brendirana “Hercegovačka trešnja” ide na tržište s oznakom geografskog porijekla, rekao je direktor ‘Jaffa Komerca’ Nedim Badžak.
Projekt ‘Unaprjeđenje proizvodnje trešnje u Hercegovini’ je proizvod razvojnog partnerstva s ‘Jaffa-Komercom’, a koji se realizira u okviru ‘develoPPP.de’ programa kojeg implementira ‘Deutsche Gesellschaft für Internationale Zusammenarbeit’ (GIZ), uime Saveznog ministarstva za ekonomsku suradnju i razvoj (BMZ) SR Njemačke.
– ‘Jaffa-Komerc’ je prva tvrtka u BiH koja je aplicirala na program ‘develoPPP’ i prva iz BiH koja je potpisala ugovor i na to smo ponosni. Podijeljeno je preko 7.500 sadnica trešanja za 90 kooperanata i to je jedan segment posla koji radimo – rekao je Badžak.
Istaknuo je kako osim GIZ-ovog projekta, rade i s IFAT projektom i Federalnim ministarstvom poljoprivrede te kako imaju veliku mrežu kooperanata.
– Danas se otišlo korak dalje, pa smo ‘Hercegovačku trešnju’ brendirali i kao takvu ćemo je pustiti na tržište, da se zna odakle dolazi, njeno geografsko podrijetlo i kvaliteta, kako bi naši kupci u BiH, regiji i EU bili sigurni šta kupuju – zaključio je Badžak.