Skip to content
  Četvrtak 1 Juna 2023
Trending
01/06/2023Neum se “šminka” pred sezonu 01/06/2023Večeras koncert Rock škole Mostar 01/06/2023Jednokratna pomoć jablaničkim penzionerima od 100 KM 01/06/2023Veljko Đurđević pobjednik osme Međunarodne likovne kolonije „Kolo“ 01/06/2023Izabran predsjednik Turističke zajednice općine Neum 01/06/2023Javna prezentacija o pristupačnosti grada Mostara za osobe s invaliditetom 01/06/2023Ko je novi Zmaj Adrian Leon Barišić? 01/06/2023Tuzlaci predstavili pojačanja 01/06/2023Musa “zatrpao” koš rivala 01/06/2023Nova hapšenja u općini Stari Grad
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Vijesti  Objavljeno kada će Evropa uvoziti više automobila nego što ih izvozi
Vijesti

Objavljeno kada će Evropa uvoziti više automobila nego što ih izvozi

EroBaEroBa—05/11/20220
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

O tome da su radna mjesta u evropskoj autoindustriji ugrožena piše se naveliko. S električnom tranzicijom mnoge komponente neće više biti potrebne, a to se prije svega odnosi na kompleksne motore s unutarnjim sagorijevanjem. Drugi je problem div s istoka, odnosno Kina, koja sve agresivnije ulaže u autoindustriju i sprema se pokoriti svjetska tržišta. Čak i evropski proizvođači hrle tamo jer su troškovi proizvodnje niži, a i na izvoru su najnovije tehnologije baterija.

Prema studiji PwC-a, Evropa se nalazi pod sve većim pritiskom, s potencijalno ozbiljnim posljedicama. Proizvođači su sada suočeni s izuzetno oštrom konkurencijom iz Kine, a konsultantska firma PwC najavljuje da će Evropa uvoziti više automobila nego što će izvoziti već od 2025. godine.

Dok kineski proizvođači prodaju sve više električnih vozila u Evropi, i evropski i američki proizvođači sve više premještaju svoju proizvodnju električnih vozila u Kinu, prenosi Hak revija. Prošle godine evropski proizvođači automobila izvezli su samo 35.000 električnih vozila iz Kine u Evropu (primjer je Dacia Spring Electric, koja se proizvodi u Kini), ove godine vjerovatno će to biti 66.000. U tri godine u Evropi bi se moglo prodati gotovo 800.000 automobila kineske proizvodnje, od čega oko 330.000 iz kineskih pogona europskih automobilskih kompanija.

ekonomija
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Ko je trenutno najveći snabdjevač Evrope plinom ?
Otvorena kancelarija “Fonda liječenja” u Bihaću
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

Tehnološke kompanije postaju bankarski giganti

24/04/20230
Svijet

Svjetska ekonomija poljuljana, ali se oružje dobro prodaje

10/12/20220
Ekonomija

Svjetskom gospodarstvu prijeti podjela na geopolitičke blokove

16/04/20220
Load more
Read also
Hercegovina

Neum se “šminka” pred sezonu

01/06/20230
Istaknuto

Večeras koncert Rock škole Mostar

01/06/20230
Hercegovina

Jednokratna pomoć jablaničkim penzionerima od 100 KM

01/06/20230
Hercegovina

Veljko Đurđević pobjednik osme Međunarodne likovne kolonije „Kolo“

01/06/20230
Hercegovina

Izabran predsjednik Turističke zajednice općine Neum

01/06/20230
Mostar

Javna prezentacija o pristupačnosti grada Mostara za osobe s invaliditetom

01/06/20230
Load more

# TRENDING

mostarrat u ukrajiniFederalni hidrometerološki zavodBIHAMKrusijareprezentacija bihusatrebinjeBiH ekonomijazanimljivostinjemačkaPremier liga BiH u fudbalukinaturskaEUkonjicsrbijaSvjetsko prvenstvo katar 2022bosna i hercegovinazemljotres
© Copyright 2023, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt