Skip to content
  Subota 27 Decembra 2025
Trending
26/12/2025Veća ulaganja kroz sve resore 26/12/2025Ovo nije hir, ovo je vapaj 26/12/2025Akcija Koverta otvorila pitanja političkih pritisaka i korupcije 26/12/2025Podrška Denisu Bećiroviću 26/12/2025Ko je igrač Inter Milana kojeg navodno želi Emir Spahić? 26/12/2025Muslić u Schalkeu želi dva bh reprezentativca 26/12/2025Jović otišao, ko je sljedeći ? 26/12/2025Sanin Mirvić ima podršku 26/12/2025Večeras interaktivna predstava “Moja muka” 26/12/2025Sanirati privremenu deponiju uglja do kraja godine
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Vijesti  U Tuzlanskom kantonu putevi se ne grade, putna infrastruktura u očajnom stanju
Vijesti

U Tuzlanskom kantonu putevi se ne grade, putna infrastruktura u očajnom stanju

EroBaEroBa—02/06/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Na području Tuzlanskog kantona, kao federalnog kantona sa najvećim brojem stanovnika i razvijenom i izvozno orijentisanom industrijom, u postratnom periodu nije izgrađen ni kilometar brze ceste ili autoputa. Predratna putna infrastruktura je u očajnom stanju, a kilometarske kolone su svakodnevnica na magistranim cestama ovog regiona.

Kao o rijetko kojem drugom pitanju, građani, vlast, privrednici i intelektualci imaju nepodijeljen stav kada je riječ o saobraćajnoj blokadi Tuzlanskog kantona. Oni pozivaju federalne i državne vlasti da prestanu diskriminirati ovaj kanton i da, umjesto obećanja, počnu graditi ceste u ovoj regiji.

„Znamo mi šta prethodi studijama, idejnim projektima, ali mi želimo da izvođači udju i da rade na ovom području jer smo mi do sada dali preko 2 milijarde KM iz ovog kantona, a ništa se nije vratilo“, kaže Safet Husanović iz Udruženja građana Tuzlanski akademski klub.

“Vi kad krenete prema putnom pravcu, prema Doboju, čini mi se da je bolje uređeni makadam nego taj put koji je otprilike žila kucavica jer povezuje industrijski centar Tuzle, Lukavca, Gračanice prema Doboju i tamo preka koridoru 5C“, pojašnjava Ramiz Karić iz Grupacije poslodavaca TK.

More stories

Mogu li se poslovne ideje mladih u Tuzlanskom kantonu pretvoriti u stvarnost

26/07/2024

Putni pravci u Tuzlanskom kantonu – Nikada ostvareni san

18/05/2025

Ekološki aktivisti protiv otvaranja rudnika litijuma, nikla, kobalta…

09/08/2025

U TK subvencije samo za roditelje do 35 godina, je li došlo do diskriminacije ostalih?

06/09/2025

Dio ljudi iz bivših političkih garnitura izvršne i zakonodavne vlasti priznaje da krivica nije samo „do Sarajeva“, kako se to u žargonu u Tuzli često govori, već i do političkih predstavnika sa ovog područja u federalnoj i državnoj vlasti.

“Mi smo shvatili politiku samo ko je na vlasti, daj da uzmem to, a nismo vodili obavezu da naši poslanici moraju u politici, u parlamentu, sprovoditi strategiju razvoja Tuzlanskog kantona. Znači, moram da kažem da je krivica više do nas, nego do onoga što se dešava“, stava je Selim Bešlagić iz UG Tuzlanski akademski klub.

Predstavnici sadašnje izvršne vasti aktuelno stanje putne blokade Tuzlanskog kantona opravdavaju dijelom i čestim promjenama na političkoj sceni koje onemogućavaju realizaciju dugoročnih projekata.

“Dešavaju se te promjene na višim organima vlasti, dogovori se sa jednom upravom cesta, a onda se ona promijeni i dođu drugi, karikiram, navodim kao primjer. Dakle to su objektivni problemi. Međutim mi trebamo postaviti prioritete koje će svi zastupati“, smatra premijer TK Irfan Halilagić.

I kadrovi snimljeni na magistralnoj cesti Tuzla – Doboj, na kojoj se posljednjih sedmica mijenja asfaltni sloj na dionici kod Lukavca, dokazuju koliko je saobraćaj preopterećen i koliko svakodnevno vremena gube i građani i privreda. Ako se pređe sa dosadašnjih obećanja na konkretna rješenja moguće je, smatraju stručnjaci, značajno unaprijediti putnu infrastrukturu na području sjeveroistočne Bosne u relativno kratkom periodu.

“Prve realizacije mogu da se vide za narednih period od četiri godine, što znači ‘24, ‘25, ‘26, i ‘27-ma. 2027. godine već se može dio naših prioritetnih puteva izgraditi i pustiti u upotrebu, a već u drugom ciklusu, znači do ‘31-ve završiti sve ono što mi danas prezentiramo kao naše ciljeve, na kraju i autoputeve, i brze ceste i magistralne ceste“, ističe stručnjak za drumski promet Zlatko Kovačević.

Zbog saobraćajne blokade iz Tuzlanskog kantona upućeni su zahtjevi prema svim nivoima vlasti. Traži se hitan početak gradnje autoputa Tuzla – Brčko kao i autoputeva ili brzih cesta od Tuzle prema Sarajevu i Doboju. Takođe, traži se izgradnja sjeverne i južne obilaznice oko Tuzle te izgradnja brze ceste od Tuzle do Međunarodnog aerodroma Tuzla.

Tuzlanski kanton
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
U BiH otvoren pogon kakva postoje samo 4 na svijetu
Koliko stogodišnjaka živi u BiH?
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

Ovo nije hir, ovo je vapaj

26/12/20250
Istaknuto

Administrativno osoblje ponovo zatražilo veće plaće i naknade

17/12/20250
Ekonomija

Tuzlanski kanton se zadužuje 39,8 miliona KM za kapitalne projekte do 2027. godine

10/12/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Veća ulaganja kroz sve resore

26/12/20250
Istaknuto

Ovo nije hir, ovo je vapaj

26/12/20250
BiH

Akcija Koverta otvorila pitanja političkih pritisaka i korupcije

26/12/20250
BiH

Podrška Denisu Bećiroviću

26/12/20250
Sport

Ko je igrač Inter Milana kojeg navodno želi Emir Spahić?

26/12/20250
Istaknuto

Muslić u Schalkeu želi dva bh reprezentativca

26/12/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelhšk zrinjskifk velež mostarrepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt