Skip to content
  Petak 19 Decembra 2025
Trending
19/12/2025Prije dvije godine grijao klupu Zmajeva, od tada nije viđen na terenu 19/12/2025Barbarez mi je dao savjet, a Malić nije konkurent nego prijatelj 19/12/2025Tanka je linija između neuspjeha i uspjeha 19/12/2025Besplatna “Zimska škola rezidbe vinove loze i voćaka” ponovno u Mostaru 19/12/2025Gacko: U toku rekonstrukcija ulice u centru grada 19/12/2025Široki Brijeg: U petak humanitarna izložba fotografija Stephana Lupina 19/12/2025Potpisani ugovori o sufinanciranju razvoja lovstva 19/12/2025Minimalna plaća u FBiH mogla bi biti povećana oko 2,7 posto 19/12/2025Željezara odlazi u stečaj 19/12/2025Sektor trgovine pred velikim promjenama, stiže aplikacija za cijene
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Koliko je koštala izgradnja najvećeg mosta u BiH ?
IstaknutoVijesti

Koliko je koštala izgradnja najvećeg mosta u BiH ?

EroBaEroBa—09/08/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

U srijedu 7. avgusta na mostu Hercegovina, odnosno Počitelj, urađeno je probno ispitivanje opterećenja tog građevinskog objekta. Nakon što su završeni radovi na ugradnji asfalta i opreme mosta ostvareni su uvjeti za probno opterećenje.

Za ovu priliku na gradilište je stiglo 12 kamiona težine po 40 tona, kojima se sprovodilo ispitivanje u saradnji sa stručnjacima s Fakulteta građevinarstva, arhitekture i geodezije Sveučilišta u Mostaru. Probno opterećenje provodilo se na ciljanim tačkama konstrukcije u pokretu. Inače, ukupna vrijednost radova za izgradnju mosta Hercegovina je 32.894.420,75 eura sa PDV-om.

More stories

Porasli prihodi Autocesta FBiH

20/09/2023

Autoceste FBiH traže 190 miliona KM

17/12/2025

Stabilnost mosta u Počitelju nije ugrožena

10/02/2024

Tunel Prenj: Najduži tunel u BiH spreman za početak gradnje 2025. godine

19/12/2024

– Završeno je ispitivanje mosta Hercegovina probnim opterećenjem. Rezultati ispitivanja su pokazali da se most ponaša u skladu sa projektnim uslovima, tj. da su ugibi u projektovanim granicama i da su zaostale deformacije u projektovanim granicama kao i ponašanje konstrukcije uslijed dinamičkog opterećenja mosta. Poslije ovoga slijedi tehnički prijem koji će dati rezultate takve da se može most pustiti u promet, odnosno poslije toga će se dobiti upotrebna dozvola i investitor može pustiti most u promet odnosno svima nama na korištenje – kazao je Ismet Hajduk, glavni inženjer za mostove i objekte na dionici Počitelj – Zvirovići.

JP Autoceste FBiH su podnijele zahtjev za tehnički prijem prema resornom ministarstvu te očekuju da će to biti završeno uskoro i da će dobiti upotrebnu dozvolu nakon čega će most i cijela dionica Počitelj – Zvirovići biti u prometu.

Most Hercegovina dio je autoceste koji se gradi na pan-evropskom Koridoru 5C koji prolazi kroz BiH. Sastavni je dio dionice Počitelj – Zvirovići koja je duga je 11,07 kilometara, a najznačajniji objekt na dionici je upravo most Hercegovina čijom će izgradnjom biti spojene dvije obale rijeke Neretve.

Kolosalni most Hercegovina je jedan od najvećih u regiji, sa dužinom od skoro jedan kilometar i visinom od preko 100 metara, te je jedan od najkompleksnijih objekata na cijelom Koridoru 5C. Most je kontinuirani prednapeti armiranobetonski most sandučastog poprečnog presjeka, građen tehnologijom slobodne konzolne gradnje.

Most je jedinstven po tome što se sve četiri trake autoceste nalaze na jednoj konstrukciji. Ukupna količina materijala ugrađena u most je 38.000 kubnih metara betona, 9.000 tona armature, 1.500 tona kablova za prednaprezanje i 20.000 kvadratnih metara asfalta i hidroizolacije.

Izvođač radova na mostu je konzorcij Azvirt Limited Liability Company, Sinohydro Corporation Limited i Powerchina Roadbridge Group Co. Ltd, dok nadzor nad gradnjom vrši kompanija IRD Engineering S.R.L. Izgradnja mosta finansira se iz sredstava osiguranih u okviru Ugovora o zajmu sklopljenog s Evropskom investicijskom bankom (EIB) i bespovratnim sredstvima Evropske unije koja su osigurana u okviru Agende za povezivanje preko Investicijskog okvira za zapadni Balkan (WBIF).

autoceste fbih
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Probijen važan tunel na ulazu u Sarajevo
Kako su krajnji desničari kapitalizirali bijes javnosti?
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Vijesti

Od danas građanima na raspolaganju nova dionica Koridora Vc dužine 11 kilometara

17/12/20250
Ekonomija

Autoceste FBiH traže 190 miliona KM

17/12/20250
Ekonomija

“Rampa” za novu zgradu Autocesta FBiH

07/12/20250
Load more
Read also
Sport

Prije dvije godine grijao klupu Zmajeva, od tada nije viđen na terenu

19/12/20250
Sport

Barbarez mi je dao savjet, a Malić nije konkurent nego prijatelj

19/12/20250
Istaknuto

Tanka je linija između neuspjeha i uspjeha

19/12/20250
Mostar

Besplatna “Zimska škola rezidbe vinove loze i voćaka” ponovno u Mostaru

19/12/20250
Hercegovina

Gacko: U toku rekonstrukcija ulice u centru grada

19/12/20250
Kultura

Široki Brijeg: U petak humanitarna izložba fotografija Stephana Lupina

19/12/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelhšk zrinjskifk velež mostarrepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt