Skip to content
  Ponedjeljak 3 Novembra 2025
Trending
03/11/2025Otvoren Centar za dojku u Foči 03/11/2025Život na rubu društva 03/11/2025Zbog brojnih poskupljenja, rast primanja se gotovo i ne osjeti 03/11/2025Vrijedne ruke povratnica u Konjević Polje 03/11/2025Dosta problema za Barbareza 03/11/2025Sarajevo i Velež sa mladim snagama do bodova 03/11/2025Mirza Kazlagić fizički napadnut nakon utakmice u Posušju? 03/11/2025Upućena inicijativa za donošenje Zakona o zaštiti Parka prirode “Rujište” 03/11/2025Općina Neum prelazi na električna vozila 03/11/2025Avdalović: HE “Dabar” i “Gornji horizonti” prekretnica razvoja Hercegovine
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Željeznička linija Sarajevo – Bihać – Sarajevo nije u prioritetima
IstaknutoVijesti

Željeznička linija Sarajevo – Bihać – Sarajevo nije u prioritetima

EroBaEroBa—27/08/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Ponovna uspostava željezničke linije Sarajevo – Bihać-Sarajevo po svemu sudeći nije prioritet Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.

Kada je u pitanju područje Unsko-sanskog kantona, jedini prioritet je Unska pruga, koja počinje od Bosanskog Novog do Bihaća u Bosni i Hercegovini, a završava u Kninu, u Hrvatskoj, ali uopće nije poznato kada će krenuti njena obnova jer tek treba biti rađena studija opravdanosti, iako se ovome Ministarstvo na čijem je čelu Edin Forto posvetilo, kako navode, prošle i ove godine.

Na naše pitanje ministru upućeno još 1. februara o tome da li planira poduzeti korake ka ponovnoj uspostavi linije Sarajevo – Bihać, zbog čega je još nema i kada eventualno građani BiH mogu očekivati ovu vrstu povezanosti unutar BiH, još nikada nije odgovoreno.

Povod za pitanje bio je sastanak posvećen razvoju željezničke infrastrukture na relaciji Doboj – Tuzla – Zvornik i dalje prema Republici Srbiji. No Forto je nedavno barem odgovorio na pitanje zastupnika u Parlamentarnoj skupštini Bosne i Hercegovine o stavljanju u funkciju Unske pruge.

Nakon tvrdnji da je Ministarstvo prošle i ove godine posebnu pažnju posvetilo razvoju željezničkog sektora, pojašnjenja kako je željeznica važna i isplativa, navedeno je da su izazovi brojni, te da su potrebna grant sredstva i javni fondovi, kao i provođenje “reformi u cjelini”.

More stories

Dječiji brakovi tema o kojoj se šuti

23/10/2022

Pravna nevidljivost djece rođene zbog rata prekinuta u Federaciji BiH

01/08/2023

Nakon 31 godine ponovo kreće voz za Vareš

14/12/2023

Hurtić: Nikad neću dozvoliti otvorenje ilegalnog zatvora u Centru “Lipa”

24/05/2024

Nadalje ministar Forto posebno izdvaja željezničke pravce koji povezuju gradove u BiH sa Budimpeštom i sa susjednim zemljama.

– Potrebno je uložiti ogromne napore i sredstva u rekonstrukciju i modernizaciju željezničke infrastrukture, posebno sa aspekta tri željeznička pravca, Koridora Vc koji od juga na sjever Luku Ploče preko Šamca povezuje sa Budimpeštom, pravca koji preko Bosanskog Novog, Banje Luke, Doboja, Tuzle i Zvornika predstavlja glavnu vezu na osi istok-zapad, kao i pravca koji je predmet vašeg pitanja (Unska pruga) – navodi Forto u odgovoru na zastupničko pitanje.

Kada je u pitanju Unska pruga, naveo je da je ona “stavljena u prioritet rada Ministarstva”, te da je s Hrvatskom dogovoreno da se napravi studija opravdanosti obnove Unske pruge, ali i da ograničenja predstavljaju “raspoloživa budžetska sredstva”.

– Neusvajanje budžeta (institucija Bosne i Hercegovine) za 2024. godinu dovelo je do određenih kašnjenja u realizaciji ove inicijative, ali očekujemo da ćemo do kraja godine imati odobrena sredstva i započeti rad na izradi studije – dodao je Forto.

Navodi i da su svjesni da se revitalizacijom pruge i uspostavljanjem željezničkog saobraćaja postiže jednostavniji i ekonomski prihvatljiv način povezivanja Bosne i Hercegovine sa Dalmacijom i kontinentalnom Hrvatskom.

No postavlja se pitanje šta je sa povezanošću prvo unutar BiH.

– Naš sljedeći prioritet na čijoj realizaciji aktivno radimo jeste uspostavljanje putničkih linija koje bi Mostar, Sarajevo i Banju Luku željeznički uvezali za Zagrebom i Beogradom. Sporazum o željezničkim graničnim procedurama na Koridoru Vc pregovaramo sa Vladom Republike Hrvatske. Takoder, rekonstrukcija pruge Doboj – Tuzla – Zvornik – Šabac – Ruma je zajednički projekat na kome radimo sa Vladom Republike Srbije. Nova inicijativa koju smo pokrenuli i uspješno završili je unos novog željezničkog pravca Čapljina – Trebinje – Nikšić – Podgorica u Indikativno proširenje TEN-T mreže – kaže Forto.

(Faktor)

 

 

bosna i hercegovinaželjeznice BiHželjeznički saobraćaj
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Prihodi od igara na sreću skočili za 17 miliona KM
Njemačka: Električni automobili su “jednostavno preskupi”
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

Život na rubu društva

03/11/20250
Istaknuto

Vrijedne ruke povratnica u Konjević Polje

03/11/20250
Vijesti

Bosna i Hercegovina zemlja sa najsporijim internetom na Balkanu

02/11/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Otvoren Centar za dojku u Foči

03/11/20250
Istaknuto

Život na rubu društva

03/11/20250
Ekonomija

Zbog brojnih poskupljenja, rast primanja se gotovo i ne osjeti

03/11/20250
Istaknuto

Vrijedne ruke povratnica u Konjević Polje

03/11/20250
Istaknuto

Dosta problema za Barbareza

03/11/20250
Istaknuto

Sarajevo i Velež sa mladim snagama do bodova

03/11/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt