Skip to content
  Nedjelja 28 Decembra 2025
Trending
27/12/2025U Sarajevu organiziran humanitarni bazar za pomoć Gazi 27/12/2025Protesti penzionera i socijalno ugroženih građana u Tuzli 27/12/2025Eldar Zukić novi predsjednik SDP Jablanica 27/12/2025Oko 19.000 građana BiH dočekuje praznike u siromaštvu 27/12/2025Otkup voća u RS u obimu 24.000 tona, a povrća 43.000 27/12/2025Jesen smo završili na prvom mjestu, ali na proljeće krećemo kao da je 0:0 27/12/2025Baždarević: Ne gledam reprezentaciju 27/12/2025Smail Prevljak je najbolji igrač mjeseca HNL-a 27/12/2025Branimir Cipetić u najboljem timu polusezone u Mađarskoj 27/12/2025Rahimić će kontrolisati čitav sportski segment Veleža
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Željeznička linija Sarajevo – Bihać – Sarajevo nije u prioritetima
IstaknutoVijesti

Željeznička linija Sarajevo – Bihać – Sarajevo nije u prioritetima

EroBaEroBa—27/08/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Ponovna uspostava željezničke linije Sarajevo – Bihać-Sarajevo po svemu sudeći nije prioritet Ministarstva komunikacija i prometa Bosne i Hercegovine.

Kada je u pitanju područje Unsko-sanskog kantona, jedini prioritet je Unska pruga, koja počinje od Bosanskog Novog do Bihaća u Bosni i Hercegovini, a završava u Kninu, u Hrvatskoj, ali uopće nije poznato kada će krenuti njena obnova jer tek treba biti rađena studija opravdanosti, iako se ovome Ministarstvo na čijem je čelu Edin Forto posvetilo, kako navode, prošle i ove godine.

Na naše pitanje ministru upućeno još 1. februara o tome da li planira poduzeti korake ka ponovnoj uspostavi linije Sarajevo – Bihać, zbog čega je još nema i kada eventualno građani BiH mogu očekivati ovu vrstu povezanosti unutar BiH, još nikada nije odgovoreno.

Povod za pitanje bio je sastanak posvećen razvoju željezničke infrastrukture na relaciji Doboj – Tuzla – Zvornik i dalje prema Republici Srbiji. No Forto je nedavno barem odgovorio na pitanje zastupnika u Parlamentarnoj skupštini Bosne i Hercegovine o stavljanju u funkciju Unske pruge.

Nakon tvrdnji da je Ministarstvo prošle i ove godine posebnu pažnju posvetilo razvoju željezničkog sektora, pojašnjenja kako je željeznica važna i isplativa, navedeno je da su izazovi brojni, te da su potrebna grant sredstva i javni fondovi, kao i provođenje “reformi u cjelini”.

More stories

Završen 15. Omladinski filmski festival

23/07/2023

Pobijedio je rak i posvetio se humantiranom radu

25/09/2023

U BiH trenutno boravi 3.300 ilegalnih migranata

25/01/2024

Nadležni signalizacijom “rješavaju” problem

25/07/2025

Nadalje ministar Forto posebno izdvaja željezničke pravce koji povezuju gradove u BiH sa Budimpeštom i sa susjednim zemljama.

– Potrebno je uložiti ogromne napore i sredstva u rekonstrukciju i modernizaciju željezničke infrastrukture, posebno sa aspekta tri željeznička pravca, Koridora Vc koji od juga na sjever Luku Ploče preko Šamca povezuje sa Budimpeštom, pravca koji preko Bosanskog Novog, Banje Luke, Doboja, Tuzle i Zvornika predstavlja glavnu vezu na osi istok-zapad, kao i pravca koji je predmet vašeg pitanja (Unska pruga) – navodi Forto u odgovoru na zastupničko pitanje.

Kada je u pitanju Unska pruga, naveo je da je ona “stavljena u prioritet rada Ministarstva”, te da je s Hrvatskom dogovoreno da se napravi studija opravdanosti obnove Unske pruge, ali i da ograničenja predstavljaju “raspoloživa budžetska sredstva”.

– Neusvajanje budžeta (institucija Bosne i Hercegovine) za 2024. godinu dovelo je do određenih kašnjenja u realizaciji ove inicijative, ali očekujemo da ćemo do kraja godine imati odobrena sredstva i započeti rad na izradi studije – dodao je Forto.

Navodi i da su svjesni da se revitalizacijom pruge i uspostavljanjem željezničkog saobraćaja postiže jednostavniji i ekonomski prihvatljiv način povezivanja Bosne i Hercegovine sa Dalmacijom i kontinentalnom Hrvatskom.

No postavlja se pitanje šta je sa povezanošću prvo unutar BiH.

– Naš sljedeći prioritet na čijoj realizaciji aktivno radimo jeste uspostavljanje putničkih linija koje bi Mostar, Sarajevo i Banju Luku željeznički uvezali za Zagrebom i Beogradom. Sporazum o željezničkim graničnim procedurama na Koridoru Vc pregovaramo sa Vladom Republike Hrvatske. Takoder, rekonstrukcija pruge Doboj – Tuzla – Zvornik – Šabac – Ruma je zajednički projekat na kome radimo sa Vladom Republike Srbije. Nova inicijativa koju smo pokrenuli i uspješno završili je unos novog željezničkog pravca Čapljina – Trebinje – Nikšić – Podgorica u Indikativno proširenje TEN-T mreže – kaže Forto.

(Faktor)

 

 

bosna i hercegovinaželjeznice BiHželjeznički saobraćaj
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Prihodi od igara na sreću skočili za 17 miliona KM
Njemačka: Električni automobili su “jednostavno preskupi”
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

U Sarajevu organiziran humanitarni bazar za pomoć Gazi

27/12/20250
Istaknuto

Oko 19.000 građana BiH dočekuje praznike u siromaštvu

27/12/20250
BiH

Akcija Koverta otvorila pitanja političkih pritisaka i korupcije

26/12/20250
Load more
Read also
Istaknuto

U Sarajevu organiziran humanitarni bazar za pomoć Gazi

27/12/20250
Istaknuto

Protesti penzionera i socijalno ugroženih građana u Tuzli

27/12/20250
BiH

Eldar Zukić novi predsjednik SDP Jablanica

27/12/20250
Istaknuto

Oko 19.000 građana BiH dočekuje praznike u siromaštvu

27/12/20250
Ekonomija

Otkup voća u RS u obimu 24.000 tona, a povrća 43.000

27/12/20250
Sport

Jesen smo završili na prvom mjestu, ali na proljeće krećemo kao da je 0:0

27/12/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelhšk zrinjskifk velež mostarrepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt