Za razliku Srednjebosanskog, u Tuzlanskom kantonu nešto drugačija slika. Trinaest gradova i opština u ovom dijelu BiH je i dalje povezano magistralnim cestama. Iako se radi o okosnici privrednog razvoja, nema ni kilometar autoputa, brzih cesta, ali ni putničkog željezničkog saobraćaja. U toku su aktivnosti na izgradnji autoputa Tuzla-Orašje. Hoće li barem ovaj projekat uroditi plodom?
Još je neizvjesno hoće li i kada Tuzlanski kanton biti deblokiran kada je riječ o putnoj komunikaciji. Apeli, priče o aktivnostima, bržem povezivanju sa Dobojem, Sarajevom, Orašjem, traju više od dvije decenije, a konkretnih pomaka nije bilo. Federalna vlast najavljuje poteze i u toku je eksproprijacija zemljišta na planiranoj trasi autoputa Tuzla-Orašje.
Kantonalna vlast ne vidi konkretne pomake, zbog čega je nedavno usvojena i Deklaracija o putnoj deblokadi.
DENIS BEĆIROVIĆ, ministar trgovine, turizma i saobraćaja TK
Otimizma nema ni gradonačelnik Lukavca, koji navodi da je trenutnom dinamikom dug proces za autoput Tuzla-Orašje, ali ni to ne rješava problem putne blokade. Govorimo o privredno najpotentnijem Kantonu, Kantonu koji u principu hrani Federaciju i hrani one budžete koji izgrađuju sve druge predjele BiH, ali jako malo toga se vraća u TK.
No, u jednom su svi saglasni – građani ovog Kantona su godinama diskriminisani, ali i privrednici, naročito kada se uzme u obzir da je riječ o lideru izvoza iz zemlje.
EDIN DELIĆ, gradonačelnik Lukavca
„Ja sam u godinama kad nemam optimizma da će kilometri proći tim autoutem, ali dajte bar da djeci ne ostavimo nas u sjećanju kako se mi sjećamo ranijih generacija političara.“