Skip to content
  Nedjelja 27 Jula 2025
Trending
27/07/2025Defile automobila i motora kao glas podrške narodu Palestine 27/07/20256. Street Food Fest u Širokom Brijegu 27/07/2025Mirisi, druženje i takmičarski duh 27/07/2025Restoran u Kini nudi maženje lava uz popodnevni čaj 27/07/2025Na ovom ostrvu vraćaju novac ako padne kiša dok ste na odmoru 27/07/2025BIHAMK: Oprez zbog iznenadnih odrona 27/07/2025Vrijeme u BiH: Nestabilno sa kišom 26/07/2025Cijene hrane u BiH više za 10,8 posto 26/07/2025Prevoznici traže da im se omogući povrat akciza na dizel 26/07/2025Performansom “Kameni spavač” otvoren 54. Festival kulture ‘Slovo Gorčina’ u Stocu
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Ekonomija  Efekti kampanje “0% marže” u RS
EkonomijaIstaknuto

Efekti kampanje “0% marže” u RS

EroBaEroBa—09/06/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Kampanja “0 % marže“ Ministarstva trgovine i turizma u Republici Srpskoj traje do kraja juna, ali njeni efekti, po ocjeni potrošača, nisu dali najavljene rezultate.

Osim toga, po zvaničnoj statistici, hrana je u aprilu u prosjeku skuplja za 6,4 odsto nego u četvrtom mjesecu prošle godine.

Sveli na reklamu

Izvršni direktor Udruženja za zaštitu potrošača Don iz Prijedora Murisa Marić kaže da nijedno udruženje u RS nije imalo obavezu da prati efekte, niti je u to praksi moguće ispratiti na vjerodostojan način.

More stories

Republika Srpska namjerava da se zaduži za više od 900 miliona KM tokom 2024. godine

12/05/2024

Novinari u RS žive pod stalnim pritiskom zbog kriminalizacije klevete

14/10/2024

Sumnje na zloupotrebu javnih nabavki u slučaju ”Vode Srpske”

20/03/2024

Penzije u RS-u od 1. januara penzije veće za 9,2 posto

25/01/2024

“Međutim, činjenica je da su na spisku proizvoda sa nula odsto maržom uglavnom oni koji se ne nalaze u svakodnevnoj potrošačkoj upotrebi domaćinstava. Podsjećam da su na tom spisku kečap, sok od paradajza, marmelada i slično. Doduše, ima mlijeko sa 1,5 odsto masnoće”, dodaje Marić.

Po njenim riječima, na kraju se sve svede na reklamu trgovačkih lanaca u kojoj svi učestvujemo.

“Potrošač uđe u tu trgovinu, u očekivanju da će zaista naći nešto jefitinije što mu treba. Međutim, podaci statistički koji mjere indeks potrošačkih cijena, po evropskim standardima, pokazuju da mi i dalje imamo veliku inflaciju i da je hrana sve skuplja”, ističe Marić.

Sve u svemu, kako kaže, potrošači su zbunjeni i obmanuti i plaćaju hranu i usluge po visokim cijenama. Kampanju “0 % marže“ predstavio je ministar trgovine i turizma RS Denis Šulić početkom marta ove godine.

Iste cijene

“Proizvođači, distributeri i trgovci odrekli su se marže na 30 proizvoda, uglavnom prehrambenih koji su u prosjeku jeftiniji oko 20-30 odsto”, rekao je Šulić.

U RS u toku je i kampanja „Društveno odgovorni“ u kojoj je sniženo oko 500 artikala različitih roba koji su dio kampanje. Međutim, potrošači često svjedoče istim cijenama proizvoda koji su u ovoj kampanji i koji nisu.

Tako kilogram šećera od dva proizvođača u jednoj trgovini košta identično, iako je jedna vrsta šećera u kampanji “Društveno odgovorni“.

republika srpska
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Mlade upoznati sa odbranom Mostara i BiH
Štrajk zbog neisplaćenih plata
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

Besplatni udžbenici za 43.469 učenika

24/07/20250
Ekonomija

Hrana skuplja 4,7 posto, vrtić 11,7 posto, a zdravstvene usluge 15,5 posto

23/07/20250
Vijesti

Skoro 5.000 mališana čeka mjesto u javnim vrtićima u Republici Srpskoj

23/07/20250
Load more
Read also
Mostar

Defile automobila i motora kao glas podrške narodu Palestine

27/07/20250
Hercegovina

6. Street Food Fest u Širokom Brijegu

27/07/20250
Istaknuto

Mirisi, druženje i takmičarski duh

27/07/20250
Magazin

Restoran u Kini nudi maženje lava uz popodnevni čaj

27/07/20250
Magazin

Na ovom ostrvu vraćaju novac ako padne kiša dok ste na odmoru

27/07/20250
Vijesti

BIHAMK: Oprez zbog iznenadnih odrona

27/07/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinazanimljivostiBiH ekonomijarat u ukrajiniusarusijakonjicPremier liga BiH u fudbalupalestinanjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskisrbijakina
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt