Iako se Hrvatska još uvijek voli predstavljati kao jedna od najpoželjnijih turističkih destinacija u Evropi, stvarnost koju doživljavaju gosti – pa i sami domaći putnici – sve je teže ignorisati. Tako je svoj šokantni doživljaj iz Trogira podijelila Vida Janeković, marketinška stručnjakinja iz Zagreba, koja je u grad došla povodom modne revije poznatog dizajnera Ivice Skoke, prenose 24 sata.
“Umjesto uživanja u mediteranskoj idili, doživjela sam potpuni turistički apsurd. Za samo sat i po parkiranja naplaćeno mi je čak 20 eura. Bez ikakve kontrole, bez jasnog objašnjenja, bez logike”, rekla je.
No pravi šok je uslijedio kada je stigla u hotel koji je, prema broju zvjezdica i cijeni, trebao pružiti ozbiljan nivo usluge.
“Rezervisala sam hotel s četiri zvjezdice, platila 157 eura po noći. Doručak je bio jedina svijetla tačka. Ali ostatak – katastrofa. Žute zavjese iz Jugoslavije, potrgana kanta za smeće, zastarjela kupaonica u kojoj se jedva možeš okupati. Sve je izgledalo zanemareno i neodržavano”, ispričala je.
Zbog šokantne razlike, Vida je napravila poređenje sa boravkom u Dubaiju:
“U Jumeirah Beach Residence dijelu Dubaija sam spavala u 130m² penthouse apartmanu s vrhunskim doručkom za samo 80 eura po noći. Čistoća, usluga, luksuz – sve ono što hrvatskom turizmu očito fali”, rekla je.
Kaže da Trogir i ovo iskustvo nisu izolovani, nego odraz ozbiljnog problema:
“Hrvatska diže cijene, a ne diže kvalitet. Živi se od stare slave, a gosti sve češće odlaze razočarani, pitajući se: “Zašto platiti više – za manje?” Ako se nešto ne promijeni, hrvatski turizam će početi stagnirati i tonuti, a oni koji bi ga trebali razvijati – samo šute”, zaključila je.