Baby Lasagna učinio je nemoguće i napravio ono što se mnogima prije samo nekoliko godina činilo nemoguće: vratio je heklani milje u modu. Tako su u nedjelju na doček popularnog pjevača mnogi došli okićeni čipkanim miljeima koje su uzeli negdje iz maminog i bakinog ormara koji su tamo desetljećima skupljali prašinu.
Dok su se nekoć mogli naći u svakoj kući i služili kao ukras na televizorima, stolovima, foteljama, kaučima, danas ih imaju samo rijetki. Odnosno, tako je bilo dok ih Baby Lasagna nije učinio svojim zaštitnim znakom zbog čega su opet postali popularni među mlađom generacijom.
Nekima su miljei i danas “vrijedno blago”
U oglasima se prodaju od tri do 400 eura, odnosno o veličini i kompliciranosti izrade, a moguće ih je nabaviti u svim mogućim bojama i oblicima. Ipak, još uvijek ima onih koji svoje miljee ne bi prodali za sve blago ovog svijeta, pa makar za njih dobili dobru ponudu.
Tako je jedna Zadranka koja je htjela ostati anonimna na pitanje bi li ikad prodala svoje miljee odmah odmahnula glavom.
“Ni za živu glavu. To se ne prodaje, to se nasljeđuje. Jedna žena je mojoj prijateljici nudila tisuću eura za heklani prekrivač. ali ona nije imala srca da ga proda”, rekla nam je ova 66-godišnjakinja koja je svoje blago kako mu tepa dobila u miraz od majke i tetke, piše Dnevno.hr.
“Nisam bila bogata da ih kupim”
Za svoje miljee kaže da ih nema puno, ali ih čuva i drži zajedno za starim zlatom koje je naslijedila od majke, ali koje isto nikad ne bi prodala. U ormaru ih drži 15-ak. Sama nikad nije kupila nijedan, jer su joj uvijek bili preskupi.
“Nemam ja puno, nisam nikada bila dovoljno bogata da ih kupim. Ostaviti ću ih jednoga dana kćeri, a pitanje je što će ona napraviti s njima, nikad joj se nisu previše sviđali i svaki put kad bih ja u stanu jedan stavila vani, ona bi ga brzo makla”, priča umirovljenica koja se udala 1978. godine, kada su mnoge mlade žene još uvijek same heklale svoje miljee.
Da su miljei sve popularniji, pokazuje i objava koja je osvanila u Facebook grupi “Virtualni pazar Split” u kojoj stoji da jedna Splićanka odmah kupuje 10 bijelih kukićanih miljea. Tu su i druge ponude, ali i objave kako su mnoge žene nakon nastupa Baby Lasagne na Euroviziji izvadile iz ostava svoje miljee i postavila po kućanskim aparatima.