Skip to content
  Srijeda 10 Septembra 2025
Trending
10/09/2025Sjajne brojke i u augustu, gosti oduševljeni 10/09/2025Privremeno rješenje odlaganja otpada iz Mostara u Zenicu postalo političko pitanje? 10/09/2025Građani Republike Srpske umjesto 77,6 dali “Viaductu” 110,7 miliona KM 10/09/2025Skupio 18.536 maraka neplaćenih kazni 10/09/2025Zakonski upitne aktivnosti koje ugrožavaju pravni sistem 10/09/2025Južna plinska interkonekcija još čeka Komisiju i političku volju 10/09/2025Devizne rezerve Centralne banke BiH 17,67 milijardi KM 10/09/2025Opština Ribnik, spoj prirodnih ljepota i bogate tradicije 10/09/2025Stadion “Luke” u Doboju uskoro dobija reflektore 10/09/2025Poštujem ih zbog toga, ali protiv nas neće..
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Ima li Wizz Air razloga za brigu ?
IstaknutoVijesti

Ima li Wizz Air razloga za brigu ?

EroBaEroBa—16/07/20230
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Ryanair u narednoj deceniji planira značajan rast u Centralnoj i Istočnoj Evropi (CEE) gdje niskotarifni avioprevoznici “drže” preko 50% ukupnog kapaciteta sjedišta na četiri od sedam tržišta u bivšoj Jugoslaviji.
„Želimo veoma da se fokusiramo na ovaj region. Vidimo da će ovo biti veliki dio naše nadolazeće ekspanzije. Prilično je teško u ovom trenutku govoriti o tačnim brojkama, ali nadamo se da će cijeli region rasti barem za 50 posto“, rekla je menadžerica Ryanaira za centralnu i istočnu Evropu Alicja Wojcik-Golebiowska.

Ryanair posluje na pet od sedam tržišta u bivšoj Jugoslaviji a jedini izuzeci su Slovenija i Kosovo.

Wizz Air je najveći niskotarifni avioprevoznik u Bosni i Hercegovini, na Kosovu, u Makedoniji i Srbiji, a s druge strane Ryanair ima prednost u Hrvatskoj i Crnoj Gori, piše Ex-Yu Aviation News.

U Makedoniji Wizz Air ima 61,6% udjela kada je u i pitanju ukupan broj putnika i 89,1% udjela kada su u pitanju niskotarifni avioprijevoznici.

More stories

Otkazuju se komercijalni letovi sa četiri aerodroma u BiH

24/08/2023

Stručnjaci objasnili: Da li sudar sa jatom ptica može da obori avion?

05/01/2025

BiH druga u Evropi po rastu avio-saobraćaja

13/03/2025

American Airlines profitirao uprkos povećanju troškova mlaznog goriva

21/07/2022

U Bosni ima tržišni udio od 42,7% i 65,9% među niskotarifnim avioprijevoznicima, dok u Srbiji ima ukupni udio putnika od 19,7%, ali 71,1% tržišta kada se računaju samo niskobudžetski prevoznici. U regionu centralne i istočne Evrope, niskotarifni avioprijevoznici imaju ukupni udio u kapacitetu manji od 50% samo u Srbiji, Sloveniji i Crnoj Gori.

S druge strane, Ryanair je u posljednjih nekoliko godina značajno povećao svoje prisustvo u Hrvatskoj otvaranjem svoje baze u Zagrebu, kao i sezonske baze u Zadru. Međutim, suočava se sa većim preprekama na drugim tržištima.

Aviokompanija je nedavno objavila da će ukinuti tri linije iz Podgorice zbog povećanja aerodromskih taksi. Nadalje, u junu je prekinula poslovanje iz Tuzle zbog taksi a uprkos razgovorima sa sarajevskim aerodromom o potencijalnom uvođenju letova iz glavnog grada Bosne i Hercegovine, do sada nije došlo do njihove realizacije.

Prije skoro deset godina, Ryanair je najavio da će pokrenuti letove za Skoplje kao direktan izazov Wizzu, međutim, ovi planovi su odbačeni iz neutvrđenih razloga. Aviokompanija je stagnirala i u Srbiji sa svojim poslovanjem van Niša, dok ne saobraća do Prištine, gde je Wizz Air postao najveći avioprijevoznik po broju putnika prošle godine.

Takođe, uprkos pregovorima Ryanaira i slovenačke vlade, posljednjim održanim krajem januara ove godine, nije se našlo rješenje za ulazak na ovo tržište, jedino u Evropskoj uniji koje još uvijek ne opslužuje.

No Ryanair sada kaže da će “sustići” zaostatak u regionu.

“Vidimo da je srednja i istočna Evropa malo zaostajala u poslednjih nekoliko godina. Dakle, želimo da ovaj region sustigne naša najrazvijenija tržišta kao što su Španija, Italija ili Poljska. Planiramo to učiniti uvođenjem više ruta i boljim cijenama karata kao i većim izborom putovanja za naše putnike“, kazala je Wojcik-Golebiowska, piše Ex-Yu Aviation News.

 

 

avio saobraćaj
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Samir Gosto na posudbi u prvaku Crne Gore
BH legende: Safet Sušić
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Ekonomija

Wizz Air uvodi devet novih linija iz Tuzle

20/08/20250
Ekonomija

Dnevno u Sarajevo slijeće 37 aviona, 1,2 miliona putnika u sedam mjeseci

18/08/20250
Ekonomija

BiH u vrhu Evrope po rastu aviosaobraćaja

18/08/20250
Load more
Read also
Ekonomija

Sjajne brojke i u augustu, gosti oduševljeni

10/09/20250
Vijesti

Privremeno rješenje odlaganja otpada iz Mostara u Zenicu postalo političko pitanje?

10/09/20250
Vijesti

Građani Republike Srpske umjesto 77,6 dali “Viaductu” 110,7 miliona KM

10/09/20250
Istaknuto

Skupio 18.536 maraka neplaćenih kazni

10/09/20250
Istaknuto

Zakonski upitne aktivnosti koje ugrožavaju pravni sistem

10/09/20250
Ekonomija

Južna plinska interkonekcija još čeka Komisiju i političku volju

10/09/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijarat u ukrajinizanimljivostiusarusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt