Indeks povjerenja potrošača u Njemačkoj pao je za 0,9 poena na minus 26,5 poena za oktobar.
Kompanija za istraživanje tržišta GfK objavila je rezultate Indeksa povjerenja potrošača za sljedeći mjesec, a kako su naveli, indeks povjerenja potrošača, koji je u septembru iznosio minus 25,6 poena, pao je za 0,9 poena na minus 26,5 u oktobru.
Očekivalo se da će indeks povjerenja potrošača pasti na minus 26. Istraživač GfK-a Rolf Buerkl izjavio je da su građani oprezni i ne odlučuju se previše za veću potrošnju.
“Iako su ekonomska očekivanja potrošača blago porasla, a očekivanja prihoda i tendencija kupovine pokazali su neznatan rast, tendencija štednje se značajno povećala, što je dovelo do ponovnog pada povjerenja potrošača”, kazao je Buerkl.
Buerkl je istakao da je visoka inflacija uzrokovana rastućim cijenama hrane i energenata dovela da pada povjerenja potrošača i da su šanse za oporavak ove godine veoma male. Prema podacima GfK-a, trend štednje u zemlji dostigao je najviši nivo od aprila 2011. godine.