Skip to content
  Srijeda 27 Augusta 2025
Trending
27/08/2025Gerontodomaćice u Orašju na usluzi starijim i bolesnim treće životne dobi 27/08/2025Kako i gdje možemo aktivirati elektronski potpis? 27/08/2025CIK se priprema za raspisivanje prijevremenih izbora 27/08/2025Redovni pregledi obustavljeni, hitni slučajevi se i dalje zbrinjavaju 27/08/2025Dva Zmaja žele u grupnu fazu 27/08/2025Umjesto Švicarske odabrao BiH 27/08/2025Reprezentativac BiH potpisao trogodišnji ugovor sa turskim klubom 27/08/2025Stuttgart na Demirovićev pogon prošao dalje 27/08/2025Ivan Šunjić se plasirao u Ligu prvaka 27/08/2025„Grgurovi hukovi“ u Ravnom
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Ekonomija  Zašto je Yugo 45 loše prošao na međunarodnom tržištu?
EkonomijaIstaknuto

Zašto je Yugo 45 loše prošao na međunarodnom tržištu?

EroBaEroBa—13/09/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Auto Yugo 45, često jednostavno nazivan “Yugo,” ostao je upamćen kao jedan od najpoznatijih proizvoda bivše Jugoslavije, ali i kao jedan od najslabije ocijenjenih automobila na svjetskom tržištu. Iako je Yugo 45 na početku privukao pažnju svojom pristupačnom cijenom i jednostavnim dizajnom, niz faktora je doprinio tome da postane sinonim za lošu kvalitetu, nepouzdanost i tehničke probleme.

Kvaliteta izrade i pouzdanost

Jedan od glavnih razloga zašto je Yugo 45 loše prošao na tržištu bila je niska kvaliteta izrade. Automobil je često patio od raznih tehničkih problema, poput problema sa motorom, mjenjačem i električnim instalacijama. Dobar primjer toga je često curenje ulja, kvarovi na električnom sustavu, i loša zaštita od korozije. Ovo je dovelo do čestih posjeta mehaničarima i povećanih troškova održavanja, što je frustriralo vlasnike.

Nedostatak inovacija i zastarjeli dizajn

More stories

Nijemci pred velikom investicijom u BiH

30/06/2023

FIAT prestaje da proizvodi sive automobile

28/06/2023

Novi problemi za autoindustriju

08/10/2022

Električna transformacija Volkswagena nije uspjela

16/12/2023

Yugo 45 je bio zasnovan na platformi Fiata 127 iz 1970-ih, a njegov dizajn i tehnologija brzo su zastarjeli u odnosu na konkurenciju. Dok su drugi proizvođači automobila početkom 1980-ih ulagali u inovacije i poboljšavali sigurnost, performanse i udobnost svojih vozila, Yugo je ostao daleko iza sa svojim jednostavnim, minimalističkim dizajnom i tehnologijom koja se nije puno promijenila tokom godina proizvodnje.

Loš imidž na međunarodnim tržištima

Kada je Yugo 45 izvezen u SAD sredinom 1980-ih, naišao je na niz kritika u medijima. Američka automobilska industrija i kupci često su ga opisivali kao “najgori automobil ikad proizveden”. Loše ocjene u pogledu sigurnosti i testova sudara, kao i njegova reputacija zbog kvarova i nedostatka kvalitete, dodatno su oštetili njegov imidž. Uz to, američki potrošači su smatrali da Yugo nije pouzdan automobil za svakodnevnu upotrebu, što je dodatno umanjilo potražnju.

Politički i ekonomski faktori

Politička i ekonomska situacija u bivšoj Jugoslaviji također je igrala ulogu u neuspjehu Yuga 45. Sredinom 1980-ih i kasnije, Jugoslavija se suočavala s ekonomskim problemima, inflacijom i političkom nestabilnošću. To je imalo negativan utjecaj na proizvodnju, kvalitetu i sposobnost izvoza vozila. Osim toga, raspad Jugoslavije početkom 1990-ih praktički je ugasio Yugo kao brend, završavajući sve šanse za njegovo dugoročno preživljavanje na globalnom tržištu.

Konkurencija i promjenjive preferencije kupaca

Yugo 45 se našao u kategoriji ekonomičnih automobila koji su bili izuzetno konkurentni. Japanski automobili, poput Toyote i Honde, postali su popularni zbog svoje izvanredne pouzdanosti, napredne tehnologije i ekonomičnosti. S druge strane, Yugo nije imao aduta da se bori s tom konkurencijom. Kako su se preferencije potrošača mijenjale, tako su i Yugo automobili izgubili na privlačnosti.

Iako je Yugo 45 na početku imao potencijal da bude uspješan kao jeftino vozilo za mase, kombinacija loše kvalitete, zastarjelog dizajna, slabih performansi, političkih problema i negativnog imidža rezultirala je njegovim neuspjehom na tržištu. Danas se Yugo pamti kao zanimljiv dio automobilske povijesti, ali i kao primjer kako nedostatak inovacija, kvalitete i prilagodljivosti može biti koban za automobilski brend.

(Forbes)

autoindustrija
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Opština u BiH spala sa 35 na 10 hiljada stanovnika
Kandidat PDP-a za načelnika Kalinovika predstavio se u uniformi VRS, pozvao i na mobilizaciju
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Ekonomija

Toyota na putu ka rekordu, Škoda drži četvrtinu tržišta

10/08/20250
Vijesti

Proizvođači automobila diljem svijeta u velikim problemima nakon kineskog poteza

05/06/20250
Vijesti

U BiH povećane cijene i potražnja automobila

05/06/20250
Load more
Read also
Vijesti

Gerontodomaćice u Orašju na usluzi starijim i bolesnim treće životne dobi

27/08/20250
Istaknuto

Kako i gdje možemo aktivirati elektronski potpis?

27/08/20250
Istaknuto

CIK se priprema za raspisivanje prijevremenih izbora

27/08/20250
Hercegovina

Redovni pregledi obustavljeni, hitni slučajevi se i dalje zbrinjavaju

27/08/20250
Istaknuto

Dva Zmaja žele u grupnu fazu

27/08/20250
Istaknuto

Umjesto Švicarske odabrao BiH

27/08/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijazanimljivostirat u ukrajiniusarusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt