Skip to content
  Utorak 26 Augusta 2025
Trending
26/08/2025U Sarajevu je do 700 klizišta, a niko ništa ne poduzima 26/08/2025Politička nesigurnost u RS-u utječe na tržište rada u BiH 26/08/2025Raste tražnja za placevima za gradnju vikendica na području Prijedora 26/08/2025“Mrtav-pijan” pokušao ući u BiH 26/08/2025Lovci iz Mostara osiguravaju hranu i staništa divljači 26/08/2025Šunjić protiv Krunića za grupnu fazu Lige prvaka 26/08/2025Amir Hadžiahmetović seli u Englesku 26/08/2025Vrabac: Uzbuđeni smo i jedva čekamo početak 26/08/2025Benjamin Teletović potpisao za beogradsku Megu 26/08/2025Ambicije da SFK 2000 Sarajevo postane stabilan evropski klub
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Prosječnom građaninu treba deset godina za auta poput onih u institucijama BiH
IstaknutoVijesti

Prosječnom građaninu treba deset godina za auta poput onih u institucijama BiH

EroBaEroBa—05/11/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Institucije Bosne i Hercegovine ne upravljaju voznim parkom na efikasan e ekonomičan način. Broj vozila nije poznat. Za njihovo održavanje i troškove izdavaja se 15 miliona maraka. Ovo se navodi u Izvještaju o provedenoj reviziji učinka o temi “Upravljanje voznim parkom u institucijama BiH“, čiji je podnosilac Ured za reviziju institucija BiH.

Broj vozila nepoznat. Okvirno oko 4.000. Godišnje vozni park institucija BiH potroši oko 15 miliona. Za nabavku vozila samo u posljednjih 5 godina potrošeno je oko 34 miliona maraka. Ovo se nalazi u revizorskom izvještaju Kancelarije za reviziju institucija BiH. Navode se i brojne zloupotrebe i nepravilnosti.

KANCELARIJA ZA REVIZIJU INSTITUCIJA BiH

„Nalazi revizije ukazuju na to da institucije BiH voznim parkom ne upravljaju na efikasan i ekonomičan način. Postoje slabosti u sistemskom rješenju uređenja voznog parka kao i slabosti pojedinačnih institucija u upravjanju vlastitim voznim parkom.“

Upozorava se na brojne nepravilnosti godinama. Ne otklanjaju se. Sve ostaje na preporukama revizora. Zloupotrebljavaju se vozila, najčešće, u privatne svrhe. Skupa, njihova nabavka često je i sumnjiva. Kaže nam naš sagovornik koji ovu temu istražuje godinama.

More stories

Mujanović: Ljudi urbanizirajući područja narušavaju prirodna staništa životinja

21/05/2023

Biden produžio vanredne mjere vezane za Zapadni Balkan

21/06/2023

Zemaljski muzej BiH u znak solidarnosti s Palestinom

01/08/2025

Najpotcjenjenija destinacija u Evropi

10/05/2025

DAMJAN OŽEGOVIĆ, Transparency international BiH

Najčešće rukovodilac institucije zahtijeva određeno vozilo sa određenim karakteristikama, prilagodi se tenderska dokumentacija upravo tome. Mi smo imali slučajeve da se ide do te mjere sa zloupotrebom da se osim onih najčešćih zahtijeva poput ambijentalnog svjetla, posebnih zvučnika i slično, da se čak traže posebne kopče za dječije sjedalice. Jasno je da se službena vozila neć koristiti samo u službene svrhe.

Insistira se na efikasnom i ekonomičnom upravljaju javnim sredstvima. Zbog čega vozila moraju biti visoke klase i po mogućnosti najskuplja. Razmišlja li se o ograničavanju sredstava za nabavku vozila?

DŽEMAL SMAJIĆ, delegat u Domu naroda PSBiH

Svakako da bi podržao tu inicijativu i mislim da ću najvjerovatnije na tragu toga podnijeti inicijativu gdje će se ograničiti recimo da vozila do 10 godina starosti se ne mogu mijenjati.

MARINKO ČAVARA, zamjenik predsjedavajućeg Predstavničkog doma PSBiH

Svaka dužnost ima koliko se može potrošiti za to. S druge strane ja ne pripadam onim političarima koji su populisti. Neću govoriti sad o imenima. Mnogi političari koji najviše zagovaraju taj populistički trend oni su najrastrošniji.

Ovakvo vozilo nedostižno je većini građana Bosne i Hercegovine. Ukoliko bi odvajali prosječnu platu svaki mjesec, trebalo bi 10 godina da se skupi potreban novac. Političari su uglavnom kategorični kada su u pitanju vozila. Ne žele da imaju ništa sa svojim prethodnicima pa uglavnom prilikom promjene vlasti, nabavljaju se i nove limuzine.

bosna i hercegovina
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Danica, po zanimanju medicinska sestra, postavlja fasade s mužem Jakovom po Hercegovini i Dalmaciji
Luka Ploče zatrpana robom iz BiH
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

“Mrtav-pijan” pokušao ući u BiH

26/08/20250
Istaknuto

Manje brakova i više razvoda

23/08/20250
Istaknuto

112 miliona biti prebačeno CIK-u

20/08/20250
Load more
Read also
Istaknuto

U Sarajevu je do 700 klizišta, a niko ništa ne poduzima

26/08/20250
Ekonomija

Politička nesigurnost u RS-u utječe na tržište rada u BiH

26/08/20250
Vijesti

Raste tražnja za placevima za gradnju vikendica na području Prijedora

26/08/20250
Istaknuto

“Mrtav-pijan” pokušao ući u BiH

26/08/20250
Istaknuto

Lovci iz Mostara osiguravaju hranu i staništa divljači

26/08/20250
Istaknuto

Šunjić protiv Krunića za grupnu fazu Lige prvaka

26/08/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinaBiH ekonomijazanimljivostirat u ukrajiniusarusijakonjicpalestinaPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt