Bihaćka pivara koja je od prošle godine članica Stanić Grupe, uskoro bi mogla proširiti svoju proizvodnju na asortiman multinacionalne kompanije Heineken. Kako je u intervjuu za Forbes BiH otkrio Svjetlan Stanić, osnivač i vlasnik jedne od najvećih poslovnih imperija u ovom delu Evrope, nakon akvizicije pivare planiran je njen dalji razvoj, s ciljem jačanja tržišne pozicije ovog preduzeća, osnovanog 1990. godine.
“Očekujemo da ćemo proizvoditi jedan dio brendova za Heineken u BiH, da ojačamo i gospodarstvo u BiH, da dobijemo još jednog stabilnijeg igrača na terenu, Bihaćku pivovaru“, kazao je Stanić za Forbes BiH i dodao: “Definitivno ćemo zapošljavati nove ljudem sve u zavisnosti od razvoja koji ćemo imati. U svakom slučaju, cilj je da Bihaćku pivovaru podignemo na jedan ozbiljan nivo i da kao takva bude punopravni član obitelji Stanić Grupe.“
Podsjećamo, Bihaćka pivara je prije nego što je postala dio porodice Stanić, prema pisanju medija, 2023. godine ostvarila prihode od oko 6,1 milion KM, dva miliona manje nego 2022. godine. Sve navedeno dovodi do zaključka da je prodaja bila razumna poslovna odluka.
“Gospodin Ibrahimpašić i ja smo sjeli, razgovarali, uslijedio je moj razgovor sa Heinekenom, našli smo zajednički interes u tome svemu i desila se akvizicija pivovare“, kaže Stanić.
Pivara je poznata po brendovima piva – Preminger i Unski Biser, a također proizvodi i Lipa vodu, izuzetno čistu prirodnu izvorsku vodu visoke kvalitete, koja se crpi iz izvorišta Lipa, smještenog osam kilometara od njihovog proizvodnog pogona.
(Forbes)