Skip to content
  Nedjelja 27 Jula 2025
Trending
27/07/2025Protivpožarna zaštita iziskuje značajna sredstva 27/07/2025I žrtve nasilja plaćaju obavezno posredovanje 27/07/2025Ko su bh.ambasadori i kako se biraju? 27/07/2025Učenici iz BiH briljirali na matematičkoj olimpijadi u Australiji 27/07/2025Pećina Orlovača 27/07/2025Livnjaci potpisuju peticiju protiv gradnje vjetroparka 27/07/2025Malinari izvukli maksimum iz svojih nasada 27/07/2025Sve su duži boravci turista 27/07/2025Građani upadaju u dužničko ropstvo 27/07/2025Djeca s poteškoćama u razvoju i njihovi staratelji bez ikakvih prava
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Mostar  Mostarski studenti pokazali kako izgleda marketing budućnosti
Mostar

Mostarski studenti pokazali kako izgleda marketing budućnosti

EroBaEroBa—04/06/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

U amfiteatru Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, 03. juna, održan je finalni događaj pod nazivom “Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, kojim su studenti treće godine Digitalnog marketinga na spektakularan način zaokružili semestar – ali i pomjerili granice studentske inicijative.

Kako je saopćeno sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić”, događaj je bio kulminacija višemjesečnog rada na čak 97 stvarnih marketinških projekata i kampanja, koje su studenti razvijali u saradnji s firmama, institucijama i stručnjacima iz industrije. U projektima su, pored studenata Ekonomskog fakulteta, učestvovali i studenti Fakulteta informacijskih tehnologija, kao i studijskih programa Poslovne informatike, Turizma i Dizajna interijera.

Znanje, praksa i inspiracija na jednom mjestu

Događaj je okupio veliki broj partnera, gostiju i predavača. Marketing menadžere iz kompanija i institucija za koje su studenti razvijali projekte, više od 10 marketinških agencija, koje su tokom semestra održavale edukacije i radionice, predstavnike ministarstava na kantonalnom i federalnom nivou, te posebnog gosta iz SAD-a – Matta Woodsa, vlasnika Chick-fil-A franšize, koji je održao predavanje “Umjetnost poslovanja sa ukusom”.

More stories

Dan otvorenih vrata na Univerzitetu “Džemal Bijedić” u Mostaru

23/04/2024

Dodjela zlatnih plaketa Unije studenata Mostar

23/12/2023

Promocija knjige “Bosanski jezik i komunikacija u nastavnoj praksi”

05/12/2023

Početak realizacije savremenih infrastrukturnih projekata u kampusu Univerziteta „Džemal Bijedić“

30/09/2024

Dva panela – dvije perspektive marketinga

Posebno mjesto u programu zauzele su dvije panel diskusije.

“Marketing od ideje do konverzije”, panel profesionalaca, u kojem su učestvovali Adi Đukić, Irma Kajan, prof. dr. Sandra Soče Kraljević, Ivona Jurilj i Šejla Rahimić Pudar, uz moderaciju Emine Kavazović, studentice III godine Ekonomskog fakulteta. Govoreći o cijelom marketinškom procesu – od ideje do rezultata – panelisti su podijelili svoja iskustva o ulozi kreativnosti, strategije, analitike i odnosa s klijentima u stvaranju uspješnih kampanja.

“Mladi: budućnost marketinga”, panel studenata, okupio je Aminu Šarić, Senidu Gološ, Hanu Kolasević i Bakira Čaju, uz moderaciju asistentice Sare Kljajić. Kroz otvoren i iskren razgovor, studenti su podijelili svoja iskustva u realizaciji konkretnih marketinških projekata tokom semestra, ističući izazove, uspjehe i lekcije koje su naučili radeći sa stvarnim klijentima. Govorili su i o vlastitim vizijama marketinga – ne samo kao sredstva prodaje, već i kao alata za društvenu odgovornost, promjene i stvaranje vrijednosti koja nadilazi tržište.

Marketing koji se govori jezikom budućnosti

Prof. dr. Veldin Ovčina, profesor Digitalnog marketinga i mentor studentima, istaknuo je značaj ovog događaja.

“Ovo nije bio samo kraj jednog predmeta – bio je to početak jedne nove paradigme u obrazovanju. Kada studentima damo slobodu da kreiraju, odgovornost da vode i vjeru da mogu – rezultat je moćniji od svake teorije. Ovi mladi ljudi su pokazali da marketing nije samo alat poslovanja, već prostor izražavanja, saradnje i utjecaja. Njihova posvećenost, ideje i profesionalizam su me oduševili. Ponosan sam što smo kreirali ovakvu priču – priču u kojoj se obrazovanje ne uči, već živi”, kazao je Ovčina.

“Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, pokazala je koliko daleko može ići studentska inicijativa kada joj se da prostor, povjerenje i podrška. Bila je to kafa koja se pije srcem – i marketing koji se govori jezikom budućnosti, navodi se u saopćenju.

univerzitet džemal bijedić
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Ministar Nedić u Posušju potpisao ugovore o sufinanciranju projekata vrijednih 2,34 miliona KM
Sindikat SKB-a Mostar najavio štrajk
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Vijesti

Potpisan Memorandum o saradnji

13/07/20250
Istaknuto

Uskoro kreće druga faza

17/06/20250
Istaknuto

Moderan atletski i fudbalski stadion

08/06/20250
Load more
Read also
Vijesti

Protivpožarna zaštita iziskuje značajna sredstva

27/07/20250
Vijesti

I žrtve nasilja plaćaju obavezno posredovanje

27/07/20250
Istaknuto

Ko su bh.ambasadori i kako se biraju?

27/07/20250
Istaknuto

Učenici iz BiH briljirali na matematičkoj olimpijadi u Australiji

27/07/20250
Istaknuto

Pećina Orlovača

27/07/20250
Vijesti

Livnjaci potpisuju peticiju protiv gradnje vjetroparka

27/07/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjebosna i hercegovinazanimljivostiBiH ekonomijarat u ukrajiniusarusijaPremier liga BiH u fudbalukonjicpalestinanjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskisrbijakina
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt