U amfiteatru Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, 03. juna, održan je finalni događaj pod nazivom “Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, kojim su studenti treće godine Digitalnog marketinga na spektakularan način zaokružili semestar – ali i pomjerili granice studentske inicijative.
Kako je saopćeno sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić”, događaj je bio kulminacija višemjesečnog rada na čak 97 stvarnih marketinških projekata i kampanja, koje su studenti razvijali u saradnji s firmama, institucijama i stručnjacima iz industrije. U projektima su, pored studenata Ekonomskog fakulteta, učestvovali i studenti Fakulteta informacijskih tehnologija, kao i studijskih programa Poslovne informatike, Turizma i Dizajna interijera.
Znanje, praksa i inspiracija na jednom mjestu
Događaj je okupio veliki broj partnera, gostiju i predavača. Marketing menadžere iz kompanija i institucija za koje su studenti razvijali projekte, više od 10 marketinških agencija, koje su tokom semestra održavale edukacije i radionice, predstavnike ministarstava na kantonalnom i federalnom nivou, te posebnog gosta iz SAD-a – Matta Woodsa, vlasnika Chick-fil-A franšize, koji je održao predavanje “Umjetnost poslovanja sa ukusom”.
Dva panela – dvije perspektive marketinga
Posebno mjesto u programu zauzele su dvije panel diskusije.
“Marketing od ideje do konverzije”, panel profesionalaca, u kojem su učestvovali Adi Đukić, Irma Kajan, prof. dr. Sandra Soče Kraljević, Ivona Jurilj i Šejla Rahimić Pudar, uz moderaciju Emine Kavazović, studentice III godine Ekonomskog fakulteta. Govoreći o cijelom marketinškom procesu – od ideje do rezultata – panelisti su podijelili svoja iskustva o ulozi kreativnosti, strategije, analitike i odnosa s klijentima u stvaranju uspješnih kampanja.
“Mladi: budućnost marketinga”, panel studenata, okupio je Aminu Šarić, Senidu Gološ, Hanu Kolasević i Bakira Čaju, uz moderaciju asistentice Sare Kljajić. Kroz otvoren i iskren razgovor, studenti su podijelili svoja iskustva u realizaciji konkretnih marketinških projekata tokom semestra, ističući izazove, uspjehe i lekcije koje su naučili radeći sa stvarnim klijentima. Govorili su i o vlastitim vizijama marketinga – ne samo kao sredstva prodaje, već i kao alata za društvenu odgovornost, promjene i stvaranje vrijednosti koja nadilazi tržište.
Marketing koji se govori jezikom budućnosti
Prof. dr. Veldin Ovčina, profesor Digitalnog marketinga i mentor studentima, istaknuo je značaj ovog događaja.
“Ovo nije bio samo kraj jednog predmeta – bio je to početak jedne nove paradigme u obrazovanju. Kada studentima damo slobodu da kreiraju, odgovornost da vode i vjeru da mogu – rezultat je moćniji od svake teorije. Ovi mladi ljudi su pokazali da marketing nije samo alat poslovanja, već prostor izražavanja, saradnje i utjecaja. Njihova posvećenost, ideje i profesionalizam su me oduševili. Ponosan sam što smo kreirali ovakvu priču – priču u kojoj se obrazovanje ne uči, već živi”, kazao je Ovčina.
“Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, pokazala je koliko daleko može ići studentska inicijativa kada joj se da prostor, povjerenje i podrška. Bila je to kafa koja se pije srcem – i marketing koji se govori jezikom budućnosti, navodi se u saopćenju.