Skip to content
  Utorak 18 Novembra 2025
Trending
17/11/2025Vrijeme u BiH: Kiša u cijeloj državi 17/11/2025Napad već za dvije do četiri godine, NATO saveznice u pripravnosti 17/11/2025“Bordel Europe”: Bundestag traži zabranu kupovine seksa 17/11/2025Plinska gangrena prijeti ranjenim vojnicima u Ukrajini 17/11/2025Dijana Hrka prekida štrajk glađu, ali ostaje pred Skupštinom 17/11/2025Primirje u Etiopiji pred pucanjem 17/11/2025Privatni domovi za starija lica po evropskim standardima, javnima odavno potrebno renoviranje 17/11/2025Povratnička naselja u području NP “Una” čekaju novi početak 17/11/2025Mehemed Vukalić osuđen na 42 godine zatvora zbog trostrukog ubistva u Sanskom Mostu 17/11/2025Prezentiran Prijedlog zakona o fiskalizaciji u FBiH
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Tuzla prvi bh. grad na Putu svile
IstaknutoVijesti

Tuzla prvi bh. grad na Putu svile

EroBaEroBa—12/09/20220
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Tuzla postaje prvi grad u Bosni i Hercegovini koji će imati direktnu željezničku konekciju na Novom putu svile ka Kini. Naime, kineska kompanija “Kosko Šiping” koja već nekoliko godina posluje u BiH, otvara novi, intermodalni servis “Lend Si Ekspres” Tuzla, koji obuhvata redovan pomorski transport robe do ulazne luke Rijeka te intermodalnu konekciju putem željezničkog saobraćaja do finalne destinacije Tuzla.

Nakon Budimpešte, Beograda i Skoplja, kineska kompanija “Kosko Šiping” namjerava uspostaviti intermodalni servis na lokaciji poslovne zone Bosanska poljana u Tuzli. Riječ je o kargu centru koji već djeluje u vlasništvu tuzlanske kompanije “Riva”, a kontejneri sa robom iz Kine biće željezničkim transportom dopremani iz luka na Jadranskom moru i dalje distribuirani putničkim ili željezničkim transportom kupcima u BiH i regiji. Privreda sjeveroistočne Bosne imaće velike benefite od ovog kargo centra, jer će se robe znatno brže dopremati i otpremati.

Abdulah Avdagić, direktor Kargo centra za BHRT kaže:

More stories

Park Husinski rudar u novom ruhu

27/09/2025

Prosječna građevinska cijena u Tuzli povećana na 1771 KM

16/03/2024

Za ulaganja u sportske objekte u Tuzli neophodna pomoć viših nivoa vlasti

07/03/2023

U FBiH Dan žalosti zbog godišnjice masakra na Tuzlanskoj kapiji

25/05/2023

“Dovoljnio je reći da na ovoj regiji godišnje dolazi na hiljade kontejnera koji danas se voze kamionima, dovoljno je reći da s ove regije isto tako odlaze na hiljade kontejnera, da kažem samo par kuća koje su ogromne u tom segmentu, to je Šišedžam soda iz Lukavca, mi svi znamo kao Sodu Lukavac, potencijalni kandidati za takav prevoz su Cementara, Koksara i da ne kažem dalje u neposrednoj blizini Natron Maglaj”.

Robna razmjena Bosne i Hercegovine sa Kinom je dostigla 275 miliona dolara na godišnjem nivou, što je skoro duplo više nego 2019. godine. Kineski ambasador u našoj zemlji je nedavno u razgovoru sa federalnim premijerom iskazao interes za uvoz mlijeka i mlječnih proizvoda, voća, vina i drugih poljoprivrednih prozvoda iz naše zemlje. Međutim, domaći poljoprivredni stručnjaci smatraju da mi Kini nemamo mnogo toga ponuditi, s obzirom na to da naša zemlja uvozi više od 90 posto potrebne hrane.

Suad Selimović iz Privredne komore Tuzla za BHRT kaže:

“Primjera samo, Tuzlanski kanton, proizvodnja mlijeka na Tuzlanskom kantonu zadovoljava tek jednu trećinu potreba Tuzlanskog kantona, kad je u pitanju proizvodnja svježeg sirovog mlijeka. Takoda nama, ukoliko nedostaje 2/3 i mi to dobijamo iz Evropske unije, onda ne znam šta bi smo mi to mogli izvoziti u Kinu”.

Kargo centar u Bosankoj poljani će, tvrdi njegov vlasnik, stvoriti mogućnosti za otvaranje velikog broja novih radnih mjesta. Uz dobru organizaciju, privredi regije se mogu otvoriti šanse za intenzivan razvoj.

Abdulah Avdagić, direktor Kargo centra za BHRT kaže:

“Ako smo s kamionima izvozili sve što smo izvozili, ako smo radili sve to što smo radili, ne vidim nijednog razloga da se to ne radi i vagonom koji sigurno ima manje barijera, koji brži protok ima u kretanju, nema granica, na granicama su mala zadržavanja, znači sve bi dobili na brzini, a znamo da je vrijeme novac”.

Entitetske željeznice su dale punu podršku projektu projektu “Lend Si Ekspres” Tuzla jer očekuju značajne finansijske efekte kada u punom obimu zaživi ovaj projekat, čije se otvaranje očekuje krajem mjeseca.

tuzla
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
ArcelorMittal Zenica radi bez okolinske dozvole
Ismet Lulić: U Hercegovini moramo spriječiti nepotrebno rasipanje glasova
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Istaknuto

Župa Šikara u Tuzli redovno organizuje akciju darivanja krvi

10/11/20250
Istaknuto

Tuzlanski slučaj kao ogledalo društva

09/11/20250
Vijesti

Tuzla: Protesti građana zbog dva stravična događaja u ovom gradu

08/11/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Vrijeme u BiH: Kiša u cijeloj državi

17/11/20250
Svijet

Napad već za dvije do četiri godine, NATO saveznice u pripravnosti

17/11/20250
Istaknuto

“Bordel Europe”: Bundestag traži zabranu kupovine seksa

17/11/20250
Istaknuto

Plinska gangrena prijeti ranjenim vojnicima u Ukrajini

17/11/20250
Istaknuto

Dijana Hrka prekida štrajk glađu, ali ostaje pred Skupštinom

17/11/20250
Istaknuto

Primirje u Etiopiji pred pucanjem

17/11/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt