Skip to content
  Petak 26 Decembra 2025
Trending
26/12/2025Ko je igrač Inter Milana kojeg navodno želi Emir Spahić? 26/12/2025Muslić u Schalkeu želi dva bh reprezentativca 26/12/2025Jović otišao, ko je sljedeći ? 26/12/2025Sanin Mirvić ima podršku 26/12/2025Večeras interaktivna predstava “Moja muka” 26/12/2025Sanirati privremenu deponiju uglja do kraja godine 26/12/2025Romskoj djeci podijeljeni novogodišnji paketići 26/12/2025Promovisana „Vesela azbuka životinja“ 26/12/2025Pojačan inspekcijski nadzor u oblasti turizma i ugostiteljstva 26/12/2025Unis Ginex kreće u novu investiciju i gradi još jedan pogon
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Brendiranje Mostara i HNK kroz savremene turističke trendove
IstaknutoMostar

Brendiranje Mostara i HNK kroz savremene turističke trendove

EroBaEroBa—10/03/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Master studenti Studija turizma Univerziteta ”Džemal Bijedić“ u Mostaru, u saradnji sa institucionalnim promotorima turizma, pokrenuli su specifičan projekat usmjeren na brendiranje turističkih destinacija grada Mostara i Hercegovačko-neretvanskog kantona.

More stories

Turski vojni orkestar Mehter nastupio u Mostaru

28/06/2024

Javna rasprava o Nacrtu budžeta Grada Mostara za 2023. godinu

09/01/2023

Mostar: Revitalizacija javnih prostora

09/06/2022

Stolice koje govore

25/11/2025

Cilj projekta je primjena savremenih turističkih i marketinških trendova na lokalnom nivou i integracija teorijskih i praktičnih znanja stečenih tokom studija. Grupa studenata koju čine: Ena Mrgan, Hana Kolasević, Anes Dilberović i Anisa Puce, pod vodstvom profesora Veldina Ovčine, već je uspostavila kontakte sa ključnim institucijama u sektoru turizma.

Saradnja sa kantonalnim vlastima

Projekat je započet usmjerenom saradnjom sa predstavnicima Ministarstva turizma, trgovine i zaštite okoliša HNK, Turističkom zajednicom HNK, kao i Turističkom zajednicom grada Mostara. Sastanci sa kantonalnim vlastima, predvođeni ministrom Emilom Balavcem, te ključnim osobama iz turističkih zajednica, poput Anđelka Maslaća, Emira Tipure i Nikice Čerkeza, omogućili su studentima da predstave svoje ideje i planove, a istovremeno steknu uvid u realne izazove i mogućnosti u turističkoj industriji. Saradnja sa vlastima bila je izrazito uspješna, gdje su studenti izrazili posebnu zahvalnost na spremnosti da se uključuju u projekte koji imaju potencijal za dugoročnu korist za turistički sektor.

Implementacija savremenih turističkih trendova

Projekat se fokusira na uvođenje novih marketinških tehnika i strategija, kao i prilagodbu ponude potrebama modernih turista. Kroz ovaj proces, studenti će primijeniti naučene vještine u praksi, pomažući da se stvori održivi turistički razvoj temeljen na kvalitetnom upravljanju destinacijama. U planu su različite aktivnosti koje će se implementirati tokom ovog semestra, a koje uključuju istraživanje tržišta, analizu postojećih turističkih resursa, te razvoj novih turističkih paketa i promocije. Kroz sve ove aktivnosti, studenti se oslanjaju na svoju akademsku podlogu, ali i na aktivnu saradnju sa ključnim partnerima iz turističkog sektora.

Studentica Hana Kolasević nije krila svoje oduševljenje realiziranim aktivnostima, te dodaje: „Ovaj projekt za nas predstavlja izuzetnu priliku da doprinosimo unapređenju turističke slike grada i kantona. Saradnja sa vlastima i turističkim organizacijama omogućila nam je da naše teorijsko znanje pretočimo u konkretne prijedloge koji mogu imati dugoročne koristi za razvoj turizma u HNK. Svi smo vrlo motivisani i uvjereni da će naš rad pomoći u usmjeravanju turizma na pravi put, usklađen sa savremenim globalnim trendovima.“

mostar
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Spoljnotrgovinski deficit oko četiri milijarde KM
Napadi na suverenitet i teritorijalni integritet BiH su crvena linija koja se ne smije preći
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Mostar

Prezentiran rad i rezultati JU Kulturni centar Mostar Sjever u 2025. godini

24/12/20250
Istaknuto

Kordić čestitao Božić i Novu godinu

24/12/20250
Istaknuto

Učenici OMŠ Rezonanca građanima poklonili dva koncerta

24/12/20250
Load more
Read also
Sport

Ko je igrač Inter Milana kojeg navodno želi Emir Spahić?

26/12/20250
Istaknuto

Muslić u Schalkeu želi dva bh reprezentativca

26/12/20250
Istaknuto

Jović otišao, ko je sljedeći ?

26/12/20250
Istaknuto

Sanin Mirvić ima podršku

26/12/20250
Istaknuto

Večeras interaktivna predstava “Moja muka”

26/12/20250
Hercegovina

Sanirati privremenu deponiju uglja do kraja godine

26/12/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelhšk zrinjskifk velež mostarrepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt