Master studenti Studija turizma Univerziteta ”Džemal Bijedić“ u Mostaru, u saradnji sa institucionalnim promotorima turizma, pokrenuli su specifičan projekat usmjeren na brendiranje turističkih destinacija grada Mostara i Hercegovačko-neretvanskog kantona.
Cilj projekta je primjena savremenih turističkih i marketinških trendova na lokalnom nivou i integracija teorijskih i praktičnih znanja stečenih tokom studija. Grupa studenata koju čine: Ena Mrgan, Hana Kolasević, Anes Dilberović i Anisa Puce, pod vodstvom profesora Veldina Ovčine, već je uspostavila kontakte sa ključnim institucijama u sektoru turizma.
Saradnja sa kantonalnim vlastima
Projekat je započet usmjerenom saradnjom sa predstavnicima Ministarstva turizma, trgovine i zaštite okoliša HNK, Turističkom zajednicom HNK, kao i Turističkom zajednicom grada Mostara. Sastanci sa kantonalnim vlastima, predvođeni ministrom Emilom Balavcem, te ključnim osobama iz turističkih zajednica, poput Anđelka Maslaća, Emira Tipure i Nikice Čerkeza, omogućili su studentima da predstave svoje ideje i planove, a istovremeno steknu uvid u realne izazove i mogućnosti u turističkoj industriji. Saradnja sa vlastima bila je izrazito uspješna, gdje su studenti izrazili posebnu zahvalnost na spremnosti da se uključuju u projekte koji imaju potencijal za dugoročnu korist za turistički sektor.
Implementacija savremenih turističkih trendova
Projekat se fokusira na uvođenje novih marketinških tehnika i strategija, kao i prilagodbu ponude potrebama modernih turista. Kroz ovaj proces, studenti će primijeniti naučene vještine u praksi, pomažući da se stvori održivi turistički razvoj temeljen na kvalitetnom upravljanju destinacijama. U planu su različite aktivnosti koje će se implementirati tokom ovog semestra, a koje uključuju istraživanje tržišta, analizu postojećih turističkih resursa, te razvoj novih turističkih paketa i promocije. Kroz sve ove aktivnosti, studenti se oslanjaju na svoju akademsku podlogu, ali i na aktivnu saradnju sa ključnim partnerima iz turističkog sektora.
Studentica Hana Kolasević nije krila svoje oduševljenje realiziranim aktivnostima, te dodaje: „Ovaj projekt za nas predstavlja izuzetnu priliku da doprinosimo unapređenju turističke slike grada i kantona. Saradnja sa vlastima i turističkim organizacijama omogućila nam je da naše teorijsko znanje pretočimo u konkretne prijedloge koji mogu imati dugoročne koristi za razvoj turizma u HNK. Svi smo vrlo motivisani i uvjereni da će naš rad pomoći u usmjeravanju turizma na pravi put, usklađen sa savremenim globalnim trendovima.“