Skip to content
  Petak 19 Decembra 2025
Trending
19/12/2025Vrijeme u BiH: Stabilne vremenske prilike 19/12/2025Ko je profitirao, a ko izgubio u Briselu? 19/12/2025Dhaka u plamenu zbog ubistva Sharifa Hadija 19/12/2025Bahami priznali Kosovo i uspostavili odnose 19/12/2025Izraelsko granatiranje u Gazi ranilo četvero Palestinaca 19/12/2025Rusija je mapom iza Putina poslala jasnu poruku Ukrajini i svijetu 19/12/2025U Azapovićima u Kiseljaku pušten plinski sistem nakon 12 godina čekanja 19/12/2025Iznenada umro ključni svjedok u istrazi o “Sarajevo safariju” 19/12/2025Prilog RTRS-a o ‘srpskom Sarajevu’ podsjeća na nacističku propagandu i opasno huška na mržnju 19/12/2025Zdravstveni radnici HNK nisu zadovoljni ponudom Vlade
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Hercegovina  Izvanredan financijski uspjeh turističkog dragulja – vodopada Kravica
HercegovinaIstaknuto

Izvanredan financijski uspjeh turističkog dragulja – vodopada Kravica

EroBaEroBa—03/04/20240
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

U oba udarna ljetna mjeseca prihodi su premašili milijunski iznos: u srpnju je uprihođeno 1,157.019 KM, u kolovozu 1,292.088 KM, piše Ivan Kaleb za Večernji list BiH

Novi fantastični financijski rezultat i rekord ljubuškog i hercegovačkog bogomdanog prirodnog i turističkog dragulja – vodopada Kravica. Ukupni prihod u prošloj, 2023. godini veći je za izvanrednih 1,691.812 KM u odnosu na 2022. godinu. Očekivanja su bila velika, no ipak su znatno premašena, postignuće je takvo da ga ni najveći optimisti nisu mogli predvidjeti. Prihod u 2023. godini iznosio je 5,201.451,09 KM, a u 2022. godini 3,509.639 KM.

Podsjećanja radi, uoči pandemije, u rekordnoj 2019. godini uprihođena je 2,535.001 KM, što znači da se primitak otada udvostručio. Pandemija koronavirusa zatvorila je i blokirala gotovo sve vanjske aktivnosti, pa i turističke, to se drastično odrazilo i na Kravicu te je 2020. godine prihod iznosio svega 338.061 KM. No, oporavak se dogodio već sljedeće, 2021. godine, kada je skočio na 1,596.526 KM i sada, rekli bismo, raste galopirajućim tempom. Bez sumnje, Kravica je postala prepoznatljiv i velik brend, svjetska turistička senzacija koju posjećuju turisti iz cijelog svijeta. Međutim, imajući to u vidu, potrebno je Kravici kao fenomenu prići još stručnije, osmišljenije i odgovornije kako bi se još više obogatila dodatnim uređenjem i sadržajima, ali istodobno i zaštitila od dolaska i protoka velikog broja posjetitelja.

More stories

Turistički potencijali Ljubuškog

18/08/2024

Fešta okusa, druženja i tradicije

06/10/2025

Za projekte iz područja kulture u Ljubuškome u ovoj godini 115.000 KM

05/03/2024

Manifestacija “Kušaj ljubuška vina” okupila brojne ljubitelje vinske kapljice

13/08/2023

Prošlogodišnji prihodi

U ukupan prihod na Kravici računaju se prihodi od prodaje ulaznica, parkiranja, vaučera, panoramskog vlakića i online ulaznica. U prošloj godini od prodaje ulaznica i naplate parkiranja ostvaren je prihod u iznosu od 4,772.531,55 KM. To je po veličini i vrijednosti središnja i najveća prihodovna stavka koja se ostvaruje na Kravici. Od prodaje vaučera dobivene su 284.971,42 KM, od ulaznica za panoramski vlakić 103.140,20 KM, od online ulaznica 40.807,92 KM, što daje ukupan primitak od 5,201.451,09 KM.

Rekordni prihodi ostvareni su u dva glavna, udarna ljetna mjeseca, srpnju i kolovozu, kada je masovno turističko kretanje najveće. U oba mjeseca prihodi su premašili milijunski iznos: u srpnju je “ubrano” 1,157.019 KM, u kolovozu 1,292.088 KM. Inače, kako su se smjenjivala godišnja doba, tako se kretao i mijenjao financijski učinak. U siječnju je uprihođeno 10.740 KM, i to je najmanji mjesečni iznos koji se tijekom godine prikupi na Kravici, što je razumljivo s obzirom na hladni i negostoljubivi siječanj. Već u veljači stanje se pomalo počelo popravljati – naplaćeno je 16.372 KM. S proljećem posjetitelji i turisti su svakim danom sve brojniji, a tako i prihod: u ožujku je iznosio 55.186 KM, u travnju 210.348 KM, u svibnju 381.129 KM.

Prvi ljetni mjesec lipanj donio je više od pola milijuna – 568.061 KM, a vrhunac je, kako rekosmo, bio u srpnju i kolovozu. U rujnu, sa smjenom ljeta i blage rane jeseni, turistička najezda splašnjava, no uprihođena je značajna 697.261 KM. U preostala tri mjeseca krivulja je nastavila padati: u listopadu primitak je iznosio 318.559 KM, u studenome 49.240 KM i u prosincu 16.528 KM.

Digitalni marketing

Prošlogodišnji financijski rezultati su, bez sumnje, obradovali i oraspoložili čelništvo Grada Ljubuškog, gradske vijećnike, a napose vodstvo i djelatnike JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, koji gospodare i upravljaju Kravicom. Gradsko vijeće je na svojoj posljednjoj sjednici usvojilo izvješće o radu za 2023. godinu i plan poslovanja za 2024. godinu JP Parkovi d. o. o. Ljubuški, u sklopu kojeg je i izvješće o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

– U izvještajnom razdoblju nastavljena je integracija aktivnosti vezanih uz oglašavanje preko digitalnog marketinga, putem društvenih mreža Facebook i Instagram te Google oglasa. Provodilo se više internetskih marketinških aktivnosti radi promidžbe lokacije. Prednost e-marketinga u turizmu u odnosu na druge medije je fleksibilnost, brzina reagiranja, mogućnost interakcije s drugom stranom i relativno nizak trošak promocije. Upravo zato mnogo se vremena posvećuje “besplatnim” načinima promoviranja putem naše web i Facebook stranice, Instagrama, na kojima se mogu naći sve informacije vezane uz lokaciju, kao i najavljivanje važnih događaja kojima se želi privući posjetitelje i turiste. Mrežna i Facebook stranica nadopunjavale su se kako bi bile što zanimljivije i kako bi svi potencijalni posjetitelji i agencije bili navrijeme upoznati sa svime što se pruža – stoji, među ostalim, u izvješću o radu poslovne jedinice Kravica za 2023. godinu.

ljubuškivodopad kravica
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Grude: Završeni građevinski radovi na javnom parkiralištu
Prijateljski koncert tradicionalnih pjesama i plesova u Širokom Brijegu
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Ekonomija

Rekordan uspjeh ljubuškog maslinarstva

03/12/20250
Hercegovina

Grad bez kredita i s pozitivnim priraštajem

19/10/20250
Hercegovina

Fešta okusa, druženja i tradicije

06/10/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Vrijeme u BiH: Stabilne vremenske prilike

19/12/20250
Istaknuto

Ko je profitirao, a ko izgubio u Briselu?

19/12/20250
Istaknuto

Dhaka u plamenu zbog ubistva Sharifa Hadija

19/12/20250
Istaknuto

Bahami priznali Kosovo i uspostavili odnose

19/12/20250
Istaknuto

Izraelsko granatiranje u Gazi ranilo četvero Palestinaca

19/12/20250
Istaknuto

Rusija je mapom iza Putina poslala jasnu poruku Ukrajini i svijetu

19/12/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelhšk zrinjskifk velež mostarrepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt