Skip to content
  Petak 6 Juna 2025
Trending
06/06/2025Najpopularniji satiričari regiona stižu u Sarajevo 06/06/2025Otok koji smiju posjetiti samo vojnici i znanstvenici jer na njemu živi najopasnije stvorenje na svijetu 06/06/2025Izbor piva može otkriti jeste li hedonista, filozof ili klasičar 06/06/2025Naučnici sve bliže razumijevanju jezika kitova i delfina 06/06/2025Shvataju i značenje apstraktnih pojmova 06/06/2025Uvođenje ovih navika pomoći će vam da efikasno smršavite 06/06/2025Drugi dječiji bajramski festival u Mostaru 06/06/2025Neum: Zadimljavanje protiv komaraca 06/06/2025Unatoč kritikama Njemačka je uz Izrael 06/06/2025Hrvatska: Rizik od novog kolapsa elektroenergetskog sustava?
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Mostar  Mostarski studenti pokazali kako izgleda marketing budućnosti
Mostar

Mostarski studenti pokazali kako izgleda marketing budućnosti

EroBaEroBa—04/06/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

U amfiteatru Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru, 03. juna, održan je finalni događaj pod nazivom “Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, kojim su studenti treće godine Digitalnog marketinga na spektakularan način zaokružili semestar – ali i pomjerili granice studentske inicijative.

Kako je saopćeno sa Ekonomskog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić”, događaj je bio kulminacija višemjesečnog rada na čak 97 stvarnih marketinških projekata i kampanja, koje su studenti razvijali u saradnji s firmama, institucijama i stručnjacima iz industrije. U projektima su, pored studenata Ekonomskog fakulteta, učestvovali i studenti Fakulteta informacijskih tehnologija, kao i studijskih programa Poslovne informatike, Turizma i Dizajna interijera.

Znanje, praksa i inspiracija na jednom mjestu

Događaj je okupio veliki broj partnera, gostiju i predavača. Marketing menadžere iz kompanija i institucija za koje su studenti razvijali projekte, više od 10 marketinških agencija, koje su tokom semestra održavale edukacije i radionice, predstavnike ministarstava na kantonalnom i federalnom nivou, te posebnog gosta iz SAD-a – Matta Woodsa, vlasnika Chick-fil-A franšize, koji je održao predavanje “Umjetnost poslovanja sa ukusom”.

More stories

Početak realizacije savremenih infrastrukturnih projekata u kampusu Univerziteta „Džemal Bijedić“

30/09/2024

Saradnja Merhameta i Nastavničkog fakulteta Univerziteta “Džemal Bijedić” Mostar

20/12/2023

Huseinbegović: Prekinut je trend pada broja upisanih studenata

15/02/2023

Dodjela zlatnih plaketa Unije studenata Mostar

23/12/2023

Dva panela – dvije perspektive marketinga

Posebno mjesto u programu zauzele su dvije panel diskusije.

“Marketing od ideje do konverzije”, panel profesionalaca, u kojem su učestvovali Adi Đukić, Irma Kajan, prof. dr. Sandra Soče Kraljević, Ivona Jurilj i Šejla Rahimić Pudar, uz moderaciju Emine Kavazović, studentice III godine Ekonomskog fakulteta. Govoreći o cijelom marketinškom procesu – od ideje do rezultata – panelisti su podijelili svoja iskustva o ulozi kreativnosti, strategije, analitike i odnosa s klijentima u stvaranju uspješnih kampanja.

“Mladi: budućnost marketinga”, panel studenata, okupio je Aminu Šarić, Senidu Gološ, Hanu Kolasević i Bakira Čaju, uz moderaciju asistentice Sare Kljajić. Kroz otvoren i iskren razgovor, studenti su podijelili svoja iskustva u realizaciji konkretnih marketinških projekata tokom semestra, ističući izazove, uspjehe i lekcije koje su naučili radeći sa stvarnim klijentima. Govorili su i o vlastitim vizijama marketinga – ne samo kao sredstva prodaje, već i kao alata za društvenu odgovornost, promjene i stvaranje vrijednosti koja nadilazi tržište.

Marketing koji se govori jezikom budućnosti

Prof. dr. Veldin Ovčina, profesor Digitalnog marketinga i mentor studentima, istaknuo je značaj ovog događaja.

“Ovo nije bio samo kraj jednog predmeta – bio je to početak jedne nove paradigme u obrazovanju. Kada studentima damo slobodu da kreiraju, odgovornost da vode i vjeru da mogu – rezultat je moćniji od svake teorije. Ovi mladi ljudi su pokazali da marketing nije samo alat poslovanja, već prostor izražavanja, saradnje i utjecaja. Njihova posvećenost, ideje i profesionalizam su me oduševili. Ponosan sam što smo kreirali ovakvu priču – priču u kojoj se obrazovanje ne uči, već živi”, kazao je Ovčina.

“Kafa/Kava/Kahva sa marketarima”, pokazala je koliko daleko može ići studentska inicijativa kada joj se da prostor, povjerenje i podrška. Bila je to kafa koja se pije srcem – i marketing koji se govori jezikom budućnosti, navodi se u saopćenju.

univerzitet džemal bijedić
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Ministar Nedić u Posušju potpisao ugovore o sufinanciranju projekata vrijednih 2,34 miliona KM
Sindikat SKB-a Mostar najavio štrajk
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Hercegovina

“Treći zeleni dan”: Događaj koji je još jednom istakao ljepote i važnost biljnog svijeta

28/05/20250
Hercegovina

Studij logopedije na Univerzitetu Džemal Bijedić

21/05/20250
Hercegovina

Nastavnički fakultet Univerziteta “Džemal Bijedić” u Mostaru obilježio 75 godina postojanja

17/05/20250
Load more
Read also
Kultura

Najpopularniji satiričari regiona stižu u Sarajevo

06/06/20250
Magazin

Otok koji smiju posjetiti samo vojnici i znanstvenici jer na njemu živi najopasnije stvorenje na svijetu

06/06/20250
Magazin

Izbor piva može otkriti jeste li hedonista, filozof ili klasičar

06/06/20250
Magazin

Naučnici sve bliže razumijevanju jezika kitova i delfina

06/06/20250
Magazin

Shvataju i značenje apstraktnih pojmova

06/06/20250
Magazin

Uvođenje ovih navika pomoći će vam da efikasno smršavite

06/06/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKtrebinjezanimljivostirat u ukrajiniBiH ekonomijabosna i hercegovinarusijausaPremier liga BiH u fudbalukonjicnjemačkapalestinaizraelfk velež mostarhšk zrinjskikinasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt