Skip to content
  Utorak 18 Novembra 2025
Trending
18/11/2025Šutnja štiti nasilnika, a ne žrtvu 18/11/2025Pravna zaštita i bolji društveni položaj Roma 18/11/2025Govor mržnje posebne amebe 18/11/2025Kilometar autoputa u BiH koštao 13 miliona eura 18/11/2025Pravosuđe u svađi, a Stevandić i Višković na čekanju za procesuiranje ratne prošlosti 18/11/2025Krivi samo zato što su preživjeli 18/11/2025U Jajcu obilježena 564. godišnjica krunidbe posljednjeg bosanskog kralja Stjepana Tomaševića 18/11/2025Ibišević : Napokon imamo “to” 18/11/2025Tri boda donose prvo mjesto 18/11/2025Imamo koheziju u ekipi, fizički smo jaki i brzi, vrhunski selektor… I Alajbegović!
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
EroBA
  • Home
  • Vijesti
    • Vijesti
  • Politika
    • BiH
    • Svijet
  • Ekonomija
  • Kultura
  • Sport
    • Košarka
      • Euroliga
  • Hercegovina
    • Mostar
  • Ostalo
    • Događaji
  • Magazin
  • Kolumne
EroBA
  Istaknuto  Novi rokovi i kilometri koji ne postoje
IstaknutoVijesti

Novi rokovi i kilometri koji ne postoje

EroBaEroBa—12/10/20250
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail

Kilometar i po sarajevske zaobilaznice gradi se više od 16 godina. Prve dvije dionice davno su završene, ali uz kašnjenja, probijene rokove i afere – čak je otkriveno da je ukradeno nekoliko centimetara asfalta. Iako je bila pokrenuta istraga, nikada nije podignuta optužnica. Izgradnja treće dionice, takozvani LOT 3B, potpuno je stala. Gradnja za Ginisovu knjigu rekorda: neprestano se nižu novi rokovi, i kilometri, koji još ne postoje.

Više od deceniju sa četiri uprave Autocesta kasnije i dalje je pusto gradilište Sarajevske zaobilaznice. Jedna je ovo od tri dionice, zabetonirana imovinsko pravnim odnosima, koja i dalje stoji kao cestovni spomenik.

„Da su radili po sto metara godišnje mi bismo se već vozili tom cestom!“, poručio je novinar Sedin Ćenan.

Počni pa obustavi radove – tempo je gradnje, čiji je posljednji probijeni rok za završetak bio prije tri godine. Dokumentacija okončana 2009., ugovor za prve radove potpisan deset godina nakon toga. U tom vremenskom vakuumu mijenja se stanje na terenu, grade privatni i privredni objekti čiji vlasnici traže direktne priključke na ovu dionicu, što po postojećem planu nije moguće.

More stories

Zbog lažnih dojava o bombama u školama privedena još tri maloljetnika

21/10/2024

Obilježena 30. godišnjica masakra u ulici Ferhadija u Sarajevu

27/05/2022

Opala posjeta zbog manjka Arapa

08/08/2025

Sarajevo će nakon 30 godina dobiti spomenik Bošku i Admiri

28/07/2023

„Ta trasa je mimo regulacionih planova nebrojno puta mijenjana i dovedena je u situaciju da su se morale raditi određene eksproprijacije koje nisu tom prvobitnom dokumentacijom bile planirane niti su se trebale raditi“, dodaje Ćenan.

Pa je sve zahtijevalo novi projekat, tj. izmjenu trase i nove dozvole, zbog čega radovi vrijedni 23 miliona maraka započeti 2021. godine, tri godine nakon raspisivanja tendera, već 4 godine – stoje. Iako ovaj put novca ima, nastavka radova nema bez još nepostojećih svih dozvola, koji će, kada konačno počnu, biti završeni u roku od 6 do 9 mjeseci.

„Sredstva su osigurana, projekat je spreman tako da što se tiče Autocesta mi smo spremni za dalje poslove. Nemamo dovoljan stupanj eksproprijacije koji želimo završiti, mi to i plaćamo i sve, ali isto tako općina odnosno grad mora nam biti na raspolaganju, mora nas pratiti u tom ritmu“, kaže Denis Lasić, direktor JP Autoceste FBiH.

„Završeno je sve sto je tražila Opcina Ilidža, pošto je ponovo došlo do nekog mijenjanja trase odnosno gdje će biti ti izlazi, ponovo se moraju raditi eksproprijacije. Svi su ti regulacioni planovi na kastastru dostupni mogu se jasno vidjeti gdje su ucrtani i jasno bi se vidjelo na kojim koje će se to dijelovima morati odraditi eksproprijacija, odraditi, kome će se isplatiti novac, i da li je eventualno tu nekome pogodovano“, kaže Ćenan.

Ova zakašnjela dionica kojom smo se odavno trebali voziti spojit će petlju Vlakovo sa onom na Mostarskom raskršću, odnosno Sarajevo sa autoputem na sjeveru i jugu zemlje, dio je cjeline od tri dionice Sarajevske zaobilaznice.

„Od 2009. postoji jedna potpuno jasna dokumentacija postoje regulacioni planovi, ko je mijenjao trasu kuda se mijenjala, ko je gradio, ko je izdavao dozvole za gradnju na mjestima kojima je trebala proći trasa LOT 3B, puno posla za nadležne organe“, smatra Ćenan.

Prijeratni je ovo projekat u kojem je i izgradnja prve dvije dionice bila upitna i afera koju su pratila pusta gradilišta, probijanje rokova, plaćanje penala, nedovršeni poslovi, a potrošen novac i gdje su nestajali centimetri asfalta, što je bila istraga bez optužnice kao epiloga.

kanton sarajevo
FacebookTwitterPinterestLinkedInTumblrRedditVKWhatsAppEmail
Bugojanski vatrogasci dobili savremeno vozilo
Kome se pune budžeti? Raste prihod od PDV-a, pada standard
Related posts
  • Related posts
  • More from author
Ekonomija

Prihodi KS u 2026. godini manji za 12,4 miliona KM

15/11/20250
Ekonomija

Šta ZZO radi sa 785 miliona KM!?

06/11/20250
Vijesti

Nedopustiv odnos prema prostoru posvećenom žrtvama genocida

05/11/20250
Load more
Read also
Istaknuto

Šutnja štiti nasilnika, a ne žrtvu

18/11/20250
Vijesti

Pravna zaštita i bolji društveni položaj Roma

18/11/20250
Istaknuto

Govor mržnje posebne amebe

18/11/20250
Istaknuto

Kilometar autoputa u BiH koštao 13 miliona eura

18/11/20250
Vijesti

Pravosuđe u svađi, a Stevandić i Višković na čekanju za procesuiranje ratne prošlosti

18/11/20250
Istaknuto

Krivi samo zato što su preživjeli

18/11/20250
Load more

# TRENDING

mostarFederalni hidrometerološki zavodreprezentacija bihBIHAMKbosna i hercegovinatrebinjeBiH ekonomijausarat u ukrajinizanimljivostirusijapalestinakonjicPremier liga BiH u fudbalunjemačkaizraelfk velež mostarhšk zrinjskirepublika srpskasrbija
© Copyright 2025, All Rights Reserved
  • Impressum
  • Kontakt